ΣΠΟΡ

UEFA EURO 2020: Αφιερωμένο στην έναρξη του πρωταθλήματος το Google Doodle

UEFA EURO 2020: Αφιερωμένο στην έναρξη του πρωταθλήματος το Google Doodle

Το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου 2020 ετοιμάζεται να ανοίξει τις… πύλες του σήμερα με μία καθυστέρηση ενός έτους, για αυτό και η Google γιορτάζει τη σημερινή ημέρα με Doodle

Το πρωτάθλημα θα διεξαχθεί σε 12 πόλεις και σε 12 διαφορετικές ευρωπαϊκές χώρες, από την 11η Ιουνίου έως την 11η Ιουλίου.

Στις 17 Μαρτίου 2020, η UEFA ανακοίνωσε την αναβολή του πρωταθλήματος για ένα χρόνο λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού. Ανακοινώθηκε ωστόσο, πως το τουρνουά θα διατηρήσει την ονομασία "UEFA Euro 2020".

Συνολικά θα συμμετάσχουν 24 ομάδες. Η Πορτογαλία είναι η τελευταία πρωταθλήτρια, έχοντας κερδίσει το Euro 2016.

Για πρώτη φορά, το σύστημα διαιτησίας με βίντεο VAR θα χρησιμοποιηθεί σε ευρωπαϊκό πρωτάθλημα της UEFA. Ο πρώην πρόεδρος της UEFA Μισέλ Πλατινί ανέφερε ότι το να διοργανωθεί το πρωτάθλημα σε διαφορετικά έθνη αποτελεί μια μοναδική εκδήλωση για τον εορτασμό των 60ων γενεθλίων του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου.

Η νικήτρια ομάδα επρόκειτο να συμμετάσχει στο Κύπελλο Συνομοσπονδιών 2021, αλλά αυτή η διοργάνωση είναι άγνωστο αν και πότε θα πραγματοποιηθεί, με δεδομένο ότι πλέον συμπίπτει με τη διοργάνωση του Euro 2020.

Διαθέτοντας τη μεγαλύτερη χωρητικότητα από όλα τα υποψήφια στάδια, το Στάδιο Γουέμπλεϊ στο Λονδίνο θα φιλοξενήσει για δεύτερη φορά τους ημιτελικούς και τον τελικό, με την πρώτη φορά να είναι υπό την προηγούμενη μορφή στο Euro 1996.

Το Ολυμπιακό Στάδιο Ρώμης θα φιλοξενήσει τον αγώνα της πρεμιέρας του Euro 2020 ανάμεσα στην οικοδέσποινα Ιταλία και την Τουρκία.

Τι είναι τα doodles

Τα doodles δημιουργούνται από τη Google για να γιορτάσουν γεγονότα, επετείους και γενέθλια καλλιτεχνών, επιστημόνων, μουσικών και άλλων ξεχωριστών προσωπικοτήτων.

Η ομάδα μηχανικών και σχεδιαστών doodle της Google (γνωστοί ως doodlers) ψάχνει πάντα για νέες και ενδιαφέρουσες ιδέες.

Το πρώτο doodle είχε δημιουργηθεί το 1998, όταν οι ιδρυτές της Google Λάρι Πέιτζ και Σεργκέι Μπριν, προκειμένου να ενημερώσουν τους χρήστες ότι θα λείπουν (ήθελαν να πάνε σε φεστιβάλ στην έρημο της Νεβάδα), τοποθέτησαν το σχέδιο μίας φιγούρας σε ράβδο πίσω από το δεύτερο «ο» του λογοτύπου της εταιρείας, ενημερώνοντας έτσι τους χρήστες ότι βρίσκονται εκτός γραφείου.

Η ιδέα άρεσε και έκτοτε καθιερώθηκε και εμπλουτίσθηκε.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ