Παραολυμπιακοί Αγώνες: Χάλκινο μετάλλιο για την Ελλάδα στο μπότσια
Το χάλκινο μετάλλιο κατέκτησαν οι Πολυχρονίδης, Ντέντα και Πυργιώτη στο διπλό μεικτό του μπότσια.
Ακόμη ένα μετάλλιο πρόσθεσαν στη συγκομιδή της ελληνικής Παραολυμπιακής ομάδας στους Αγώνες του Τόκιο, οι Γιώργος Πολυχρονίδης, Αννα Ντέντα και Αναστασία Πυργιώτη.
Οι Ελληνες πρωταθλητές του μπότσια, κατέκτησαν το χάλκινο μετάλλιο στα μικτά ζευγάρια BC3, επικρατώντας με 7-0 των Κέϊ Γιουέν Χο, Γουά Τακ Τσε και Τουν Γουίνγκ Λιού από το Χονγκ Κονγκ.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι αυτό, είναι το δέκατο μετάλλιο που κατέκτησε η Ελλάδα στους Παραολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο, με την ελληνική αποστολή να μετρά πλέον ένα χρυσό, δύο αργυρά και επτά χάλκινα μετάλλια στην κορυφαία διοργάνωση.
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Αγώνας δρόμου για τον εντοπισμό επιζώντων - Δυσκολεύουν το έργο διάσωσης οι μετασεισμοί
15:31
ΚΟΣΜΟΣ
Δεν περιλαμβάνονται «τέλη διέλευσης» στις μελλοντικές ρυθμίσεις για τα Στενά του Ορμούζ λέει το Ομάν
15:21
ΧΡΗΜΑ
Έρχεται το νέο Μητρώο Ιδιοκτησίας και Διαχείρισης Ακινήτων - Τι φέρνει το «ΜΙΔΑ»
15:11
ΚΟΣΜΟΣ
Αυτοκίνητο έπεσε πάνω σε πλήθος οπαδών του Μουντιάλ στο Μεξικό - Τουλάχιστον 17 τραυματίες
15:09
ΕΛΛΑΔΑ