Τέσσερα κρούσματα Covid-19 στην ομάδα μπάσκετ του Ολυμπιακού
Τέσσερα νέα κρούσματα ανακοίνωσε η ΚΑΕ Ολυμπιακός.
Μια ημέρα πριν αναχωρήσει για τα δυο σημαντικά παιχνίδια της «διαβολοβδομάδας» επί Ισπανικού εδάφους με Ρεάλ και Μπασκόνια, ο Ολυμπιακός ανακοίνωσε τέσσερα κρούσματα Covid-19.
Οι «ερυθρόλευκοι» σε έλεγχο που πραγματοποιήθηκε διαγνώσθηκαν τέσσερα μέλη της ομάδας (δυο παίκτες και δυο μέλη του σταφ) θετικά στον κορωνοϊό.
Η ανακοίνωση της ΚΑΕ Ολυμπιακός αναφέρει:
«Η ΚΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει πως σε έλεγχο που πραγματοποιήθηκε σήμερα (31/01) τέσσερα μέλη της ομάδας μας (δύο παίκτες και δύο μέλη του σταφ) βρέθηκαν θετικά στον Covid 19.
Τα επιβεβαιωμένα κρούσματα έχουν απομονωθεί και ακολουθούν τις οδηγίες του ΕΟΔΥ».
ΕΛΛΑΔΑ
Καβάλα: Κατέρρευσε ναυαγοσωστικός πύργος από τους θυελλώδεις ανέμους - Στο νοσοκομείο 21χρονη
11:47
ΚΟΣΜΟΣ
Ουκρανικοί πύραυλοι Flamingo έπληξαν ρωσικό εργοστάσιο αμυντικής βιομηχανίας
11:41
ΕΛΛΑΔΑ
Τραγωδία στο Ηράκλειο: Νεκρή γυναίκα που τραυματίστηκε από όπλο στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου
11:25
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Επιχείρηση «Στενά του Ορμούζ»: Τι σημαίνει μια πιθανή συμμετοχή της Ελλάδας
11:17
ΚΟΣΜΟΣ