Νέα διάκριση για την ελληνική πάλη - «Χρυσή» στο Ζάγκρεμπ η Γκίκα
Το χρυσό μετάλλιο στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα U15 που διεξάγεται στο Ζάγκρεμπ της Κροατίας κατάκτησε η Μαρία Λουίζα Γκίκα.
Η 14χρονη πρωταθλήτρια στην κατηγορία των 39 κιλών αντιμετώπισε στον τελικό την Ουκρανή Καμίλα Κούτσμα.
Το «αγρίμι» από την αρχή του τελικού έδειξε την ανωτερότητά τoυ και προηγήθηκε 3-0.
Στο δεύτερο μέρος η Γκίκα, προσπάθησε να διατηρήσει την υπέρ της διαφορά και με 3-2 κατάφερε να ανέβει στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου της Ευρώπης, πανηγυρίζοντας έξαλλα την τεράστια επιτυχία της.
ΕΛΛΑΔΑ
Ο καύσωνας κατηφορίζει στα Βαλκάνια και φθάνει στην Ελλάδα - Καυτές ημέρες και τροπικές νύχτες
20:04
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: Στη Βενεζουέλα μεταβαίνει 12μελης ελληνική διασωστική αποστολή της ΕΠΟΜΕΑ
20:01
ΚΟΣΜΟΣ
Επιστρέφει στον πυρηνικό σταθμό Μπουσέρ του Ιράν το ρωσικό προσωπικό
19:57
ΚΟΣΜΟΣ
Τουρκία: Βαριές ποινές για την δηλητηρίαση με εντομοκτόνο τετραμελούς οικογένειας σε ξενοδοχείο
19:50
ΚΟΣΜΟΣ