Νέα διάκριση για την ελληνική πάλη - «Χρυσή» στο Ζάγκρεμπ η Γκίκα
Το χρυσό μετάλλιο στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα U15 που διεξάγεται στο Ζάγκρεμπ της Κροατίας κατάκτησε η Μαρία Λουίζα Γκίκα.
Η 14χρονη πρωταθλήτρια στην κατηγορία των 39 κιλών αντιμετώπισε στον τελικό την Ουκρανή Καμίλα Κούτσμα.
Το «αγρίμι» από την αρχή του τελικού έδειξε την ανωτερότητά τoυ και προηγήθηκε 3-0.
Στο δεύτερο μέρος η Γκίκα, προσπάθησε να διατηρήσει την υπέρ της διαφορά και με 3-2 κατάφερε να ανέβει στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου της Ευρώπης, πανηγυρίζοντας έξαλλα την τεράστια επιτυχία της.
CULTURE
Νέα μελέτη: Ηφαιστειακή έκρηξη στις Φιλιππίνες ίσως συνέβαλε στην πτώση της δυναστείας των Μινγκ
18:11
ΕΛΛΑΔΑ
Πώς μία προπληρωμένη κάρτα για όλες τις προνοιακές παροχές ενισχύει τη σχέση πολίτη-κράτους
18:02
CULTURE
Ο Χρήστος Θεοδωρίδης στο Επί Σκηνής: «Ζούμε στη χειρότερη περίοδο της σύγχρονης ιστορίας»
18:00
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: Τρία τροχαία μέσα σε μία ώρα - «Μπλόκαρε» ο Περιφερειακός
18:00
ΕΛΛΑΔΑ