Αντιγόνη Ντρισμπιώτη: Με δάκρυα στα μάτια η απονομή του χρυσού μεταλλιού
Ανανεώθηκε:
Με δάκρυα χαράς παρέλαβε το χρυσό μετάλλιο στην απονομή του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος στίβου η Ελληνίδα πρωταθλήτρια, Αντιγόνη Ντρισμπιώτη.
Στην ανάκρουσης του εθνικού ύμνου ξέσπασε σε κλάματα ενώ είχε και ένα τεράστιο χαμόγελο στα χείλη.
Η 38χρονη είναι η πρώτη Ελληνίδα αθλήτρια που κατακτά δύο χρυσά μετάλλια σε Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα, αλλά και η πρώτη φορά που αθλήτρια του βάδην κατακτά δύο μετάλλια στην ίδια διοργάνωση!
PHOTO 1 / 5
Photo 1/5
Πηγή: © Intime p.a.
Photo 2/5
Πηγή: © Intime p.a.
Photo 3/5
Πηγή: © Intime p.a.
Photo 4/5
Πηγή: © Intime p.a.
Photo 5/5
Πηγή: © Intime p.a.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΣΠΟΡ
Αντιγόνη Ντρισμπιώτη: Η στιγμή του τερματισμού και η μυθική της επίδοση
ΣΠΟΡ
Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Στίβου: «Χρυσή» η Αντιγόνη Ντρισμπιώτη και στα 20χλμ βάδην - Ιστορικό νταμπλ
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Έως και 6,8 εκατομμύρια άνθρωποι ενδέχεται να επηρεαστούν από τους σεισμούς
17:21
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Υπεγράφη το μνημόνιο Ελλάδας - Ουκρανίας για την ανασυγκρότηση της χώρας - Θεοχάρης:
17:19
ΕΛΛΑΔΑ
Μεγάλη επιχείρηση στον Ασπρόπυργο για ρευματοκλοπή - Έξι συλλήψεις, ξηλώθηκαν 2,6 χλμ καλωδίων
17:10
ΚΟΣΜΟΣ
Νέο ρεκόρ θερμοκρασίας Ιουνίου στη Βρετανία: Κλειστά σχολεία, κλήσεις έκτακτης ανάγκης και απόγνωση
17:06
ΚΟΣΜΟΣ