Αντιγόνη Ντρισμπιώτη: Με δάκρυα στα μάτια η απονομή του χρυσού μεταλλιού
Ανανεώθηκε:
Με δάκρυα χαράς παρέλαβε το χρυσό μετάλλιο στην απονομή του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος στίβου η Ελληνίδα πρωταθλήτρια, Αντιγόνη Ντρισμπιώτη.
Στην ανάκρουσης του εθνικού ύμνου ξέσπασε σε κλάματα ενώ είχε και ένα τεράστιο χαμόγελο στα χείλη.
Η 38χρονη είναι η πρώτη Ελληνίδα αθλήτρια που κατακτά δύο χρυσά μετάλλια σε Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα, αλλά και η πρώτη φορά που αθλήτρια του βάδην κατακτά δύο μετάλλια στην ίδια διοργάνωση!
PHOTO 1 / 5
Photo 1/5
Πηγή: © Intime p.a.
Photo 2/5
Πηγή: © Intime p.a.
Photo 3/5
Πηγή: © Intime p.a.
Photo 4/5
Πηγή: © Intime p.a.
Photo 5/5
Πηγή: © Intime p.a.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΣΠΟΡ
Αντιγόνη Ντρισμπιώτη: Η στιγμή του τερματισμού και η μυθική της επίδοση
ΣΠΟΡ
Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Στίβου: «Χρυσή» η Αντιγόνη Ντρισμπιώτη και στα 20χλμ βάδην - Ιστορικό νταμπλ
ΕΛΛΑΔΑ
Πώς μία προπληρωμένη κάρτα για όλες τις προνοιακές παροχές ενισχύει τη σχέση πολίτη-κράτους
18:02
CULTURE
Ο Χρήστος Θεοδωρίδης στο Επί Σκηνής: «Ζούμε στη χειρότερη περίοδο της σύγχρονης ιστορίας»
18:00
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: Τρία τροχαία μέσα σε μία ώρα - «Μπλόκαρε» ο Περιφερειακός
18:00
ΕΛΛΑΔΑ
Κηφισός: Φωτιά σε διάζωμα στο ύψος της Φιλαδέλφειας - Στο «κόκκινο» η κίνηση
17:50
ΕΛΛΑΔΑ