ΣΠΟΡ

Kaizen Nation: Το 33ο «έθνος» του Παγκοσμίου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου που έκανε τη διαφορά

Kaizen Nation: Το 33ο «έθνος» του Παγκοσμίου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου που έκανε τη διαφορά

Δεν χρειάζεται να είναι κάποιος λάτρης του αθλητισμού ή ποδοσφαιρόφιλος, για να συμφωνήσει στο ότι το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου αποτελεί την κορυφαία αθλητική γιορτή, τη σημαντικότερη ποδοσφαιρική διοργάνωση, που βρίσκει πάντα τον τρόπο να ενώνει τους φιλάθλους και φυσικά, τα ίδια τα έθνη.

Είτε δια ζώσης, στα γήπεδα διεξαγωγής, είτε πίσω από τις οθόνες, άνθρωποι από κάθε γωνιά του κόσμου βιώνουν την περίοδο του Παγκοσμίου Κυπέλλου την ίδια αγωνία, τα ίδια έντονα συναισθήματα, συμμετέχοντας σε μία γιορτή που ξεπερνά τα γεωγραφικά όρια. Αυτό ακριβώς συνέβη και φέτος, από τις 20 Νοεμβρίου μέχρι τις 18 Δεκεμβρίου, μία χρονική περίοδο κατά την οποία οι περισσότεροι από εμάς -αν όχι όλοι- κινηθήκαμε στους ρυθμούς της «στρογγυλής θεάς».

Ωστόσο, στο φετινό Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου υπήρξε ένα ακόμη «έθνος» που συμμετείχε, έστω και νοητά, στη σημαντική αυτή αθλητική διοργάνωση, ενώνοντας με τον δικό του τρόπο ανθρώπους από όλες τις γωνιές του πλανήτη. Ο λόγος για το Kaizen Nation.

Από τους Kaizeners της Ελλάδας σε όλο τον κόσμο

Τι είναι το Kaizen Nation και γιατί κέρδισε την προσοχή μας; Πρόκειται, φυσικά, για μία πρωτοβουλία της Kaizen Gaming -της κορυφαίας gametech εταιρίας στην Ελλάδα- η οποία γνωρίζοντας καλύτερα από τον καθένα το πόσο κοντά φέρνει το ποδόσφαιρο τους ανθρώπους, αποφάσισε να κινηθεί στους ρυθμούς του Παγκοσμίου Κυπέλλου με έναν διαφορετικό και σίγουρα διασκεδαστικό και ωφέλιμο τρόπο, με έναν τρόπο που ενίσχυσε για ακόμα μία φορά τον ρόλο της ως ένας από τους πλέον ελκυστικούς εργοδότες παγκοσμίως.

Πιο αναλυτικά, στο πλαίσιο της ενδυνάμωσης και της σύσφιξης των σχέσεων των εργαζομένων της, η Kaizen Gaming είχε την ιδέα να δημιουργήσει το «Kaizen Nation», δηλαδή το 33ο «έθνος» του Παγκοσμίου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου, το οποίο εμπνεύστηκε από τους ίδιους τους ανθρώπους της, τους λεγόμενους Kaizeners.

Ουσιαστικά, το Kaizen Nation είναι ένας νοητός χώρος στον οποίο όλοι οι εργαζόμενοι της Kaizen Gaming, από όλες τις γωνιές του πλανήτη, είναι ισάξια μέλη μιας ομάδας, ενός κοινού έθνους. Και μέσα από το ποδόσφαιρο, οι Kaizeners, μπόρεσαν να βιώσουν την έννοια της ομαδικότητας και της συμπερίληψης με ένα ξεχωριστό τρόπο.

Ένα «έθνος» χωρίς σύνορα, αλλά με κοινά χρώματα και φιλοσοφία

Για το Kaizen Nation, η συμμετοχή στο Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου ήταν μία διαφορετική και σίγουρα ξεχωριστή εμπειρία. Διότι μπορεί το Kaizen Nation να μην είχε σύνορα, αλλά είχε τη δική του σημαία, τα δικά του σύμβολα και φυσικά, κοινά χρώματα και φιλοσοφία, ενώνοντας έτσι κάθε μέλος του.

Και οι Kaizeners είχαν την ευκαιρία να έχουν καθόλη τη διάρκεια της διοργάνωσης μία συνεχή αλληλεπίδραση, φυσική και ψηφιακή, όπου και αν βρίσκονταν. Όλα αυτά ενώ παράλληλα, υπήρχαν συνεχώς δράσεις, εκπλήξεις, καθημερινά quizzes, business updates και διασκεδαστικά events από την Kaizen Gaming, με πολλές εκδηλώσεις σε όλες τις χώρες όπου η εταιρία διατηρεί γραφεία.

Να αναφέρουμε απλώς ότι τα κεντρικά γραφεία της Kaizen Gaming, στα οποία βρίσκεται η πλειονότητα των εργαζόμενων, δηλαδή περίπου 900 άτομα, μεταμορφώθηκαν μοναδικά, με όλο το χώρο να «βάφεται» στα χρώματα του Kaizen Nation. Παράλληλα, ένας νέος πολυχώρος, εντός του κτηρίου δημιουργήθηκε ώστε να μπορούν οι εργαζόμενοι, να απολαύσουν όλους τους αγώνες του τουρνουά και εκτός των ωρών εργασίας τους, να κάνουν ένα διάλειμμα ή ακόμη και να εργαστούν και να κάνουν τις συναντήσεις τους από εκεί.

Και παρά το γεγονός ότι η περίοδος κατά τη διάρκεια της οποίας διεξήχθη το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου ήταν πράγματι πολυάσχολη για τους περισσότερους εργαζομένους της εταιρίας, η πλειονότητα αφιέρωσε χρόνο για να επισκεφτεί την αίθουσα παιχνιδιών μαζί με τους συναδέλφους της και να συνδεθεί μεταξύ της, μέσα από δράσεις, απολαμβάνοντας φαγητό, μουσική, παιχνίδια και ξεχωριστές εμπειρίες. Εξίσου εορταστικό ήταν, βέβαια, το κλίμα και στα υπόλοιπα γραφεία της εταιρίας, σε όλη την Ευρώπη.

Κοινωνοί αυτής της εταιρικής κουλτούρας και των μοναδικών δράσεων που διοργανώθηκαν από την εταιρία, έγιναν και οι ακόλουθοι της Kaizen Gaming σε όλα τα social media κανάλια της, τα οποία καθημερινά παρουσίαζαν το «Έθνος Kaizen» και τα περήφανα μέλη του, προσκαλώντας όλους να πάρουν μία γεύση από αυτό. Από διαδραστικές αναρτήσεις στο Instagram και το Linkedin, μέχρι παιχνίδια με ειδικά διαμορφωμένα φίλτρα «Kaizen Nation» και πολλά άλλα επεφύλασσαν οι ομάδες της εταιρίας για τους διαδικτυακούς τους ακολούθους.

Αυτή η πρωτοβουλία κατάφερε να δώσει στους εργαζόμενους της Kaizen Gaming σημαντικές ευκαιρίες αυθόρμητης επικοινωνίας, ενεργής σύνδεσης μεταξύ τους και ψυχαγωγίας ενώ τους έφερε και πιο κοντά με τους ακόλουθους της εταιρίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το σίγουρο είναι, λοιπόν, πως ελπίζουμε να μάθουμε και να διαβάσουμε στο άμεσο μέλλον και για άλλες δράσεις, όπως αυτή της Kaizen Gaming, που έχουν ως γνώμονα τον εργαζόμενο και σκοπός τους είναι να ενώσουν και να δώσουν στο σύγχρονο εργασιακό τοπίο μια πιο ανθρώπινη πλευρά. Και σίγουρα δεν είναι τυχαίο πως η Kaizen Gaming βρίσκεται στην κορυφαία δεκάδα των Best Workplaces στην Ευρώπη.