Στο ΣΕΦ έγινε η στέψη του Ολυμπιακού για την κατάκτηση του πρωταθλήματος μπάσκετ
Μπροστά σε 8.000 φίλους του Ολυμπιακού στο ΣΕΦ έγινε η τελετή απονομής του πρωταθλήματος μπάσκετ στους ερυθρόλευκους, 12ου στην ιστορία του συλλόγου.
Η τελετή ξεκίνησε λίγο μετά τις 21:00, με τα παιδιά -διαφόρων ηλικιών- από τις ακαδημίες του Ολυμπιακού να κάνουν την εμφάνισή τους στο παρκέ, και ένα από αυτά τραγούδησε τον ύμνο της ομάδας.
Ακολούθησαν οι τσιρλίντερ που πετούσαν τα μπλουζάκια των πρωταθλητών στις κερκίδες όπως στο ΝΒΑ.
Στην συνέχεια βγήκαν από τα αποδυτήρια οι ιδιοκτήτες της ΚΑΕ, το προπονητικό τημ με τον Γιάννη Σφαιρόπουλο και οι παίκτες με βάση τον αριθμό της φανέλας τους, στο τέλος οι αρχηγοί Σπανούλης και Πρίντεζης για την απονομή των μεταλλίων και του Κυπέλλου από τον πρόεδρο του ΕΣΑΚΕ Γιώργο Χαλβατζάκη.

(Πηγή: EUROKINISSI / ICONPRESS / ΧΡΗΣΤΟΣ ΝΤΟΥΝΤΟΥΜΗΣ)
Δύο νεκροί λουόμενοι σε Κω και Χαλκιδική με διαφορά λίγων ωρών
17:32
«Φύγε, πάρε τη βαλίτσα μου»: Το σημείωμα που άφησε η 43χρονη πριν πάει στο σκοπευτήριο Ηρακλείου
17:21
Στη Γερμανία η αστυνομία επιστράτευσε τις «αύρες» για να δροσίσει τον κόσμο
17:11
Μεγάλη φωτιά σε διώροφο κτήριο στην Καλλιθέα: Επιχείρηση απεγκλωβισμού, πληροφορίες για τραυματίες
17:00