Ασημένια η Ελλάδα στο πόλο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Υγρού Στίβου
Το αργυρό μετάλλιο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Υγρού Στίβου στο πόλο στην Φουκουόκα της Ιαπωνίας κατέκτησε η Ελλάδα.
Σε ένα παιχνίδι για γερά νεύρα που κρίθηκε στα πέναλτι η Ελλάδα έχασε από την Ουγγαρία με σκορ 14 -13.
Η κανονική διάρκεια βρήκε τις δύο ομάδες ισόπαλες στο 10-10 αλλά στην διαδικασία των πέναλτι ο Βόνγκελ ο τερματοφύλακας των Ούγγρων με την απόδοσή του χάρισε το χρυσό στην ομάδα του.
Το συγκρότημα του Θοδωρή Βλάχου κέρδισε το ασημένιο μετάλλιο για πρώτη φορά στην ιστορία του και έφτασε τα τέσσερα στη διοργάνωση αφού έχει και τρία χάλκινα (2005, 2015, 2022).
Η Εθνική πάλεψε για τη νίκη μέχρι το τελευταίο λεπτό αλλά οι Μαγυάροι φαίνεται να την ήθελαν περισσότερο.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΣΠΟΡ
Ελλάδα - Ουγγαρία: Η μεγάλη μάχη της Εθνικής πόλο για να ανέβει στην κορυφή του κόσμου
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Αγώνας δρόμου για τον εντοπισμό επιζώντων - Δυσκολεύουν το έργο διάσωσης οι μετασεισμοί
15:26
ΚΟΣΜΟΣ
Δεν περιλαμβάνονται «τέλη διέλευσης» στις μελλοντικές ρυθμίσεις για τα Στενά του Ορμούζ λέει το Ομάν
15:21
ΧΡΗΜΑ
Έρχεται το νέο Μητρώο Ιδιοκτησίας και Διαχείρισης Ακινήτων - Τι φέρνει το «ΜΙΔΑ»
15:11
ΚΟΣΜΟΣ
Αυτοκίνητο έπεσε πάνω σε πλήθος οπαδών του Μουντιάλ στο Μεξικό - Τουλάχιστον 17 τραυματίες
15:09
ΕΛΛΑΔΑ