Super League: Οι Έλληνες διαιτητές επιστρέφουν στη δράση, παραμένουν και οι ξένοι στους αγώνες
Η Super League ξεκινά ξανά, καθώς οι Έλληνες διαιτητές αποφάσισαν να σταματήσουν την αποχή τους, μετά τις απειλές που δέχθηκε ο διαιτητής Τάσος Παπαπέτρου.
Η ΚΕΔ ενημέρωσε ότι οι ξένοι διαιτητές δεν θα ήταν διαθέσιμοι αν συνεχιζόταν η αποχή των Ελλήνων συναδέλφων τους.
Το τέλος της αποχής συνεπάγεται ότι οι ξένοι διαιτητές θα συνεχίσουν απρόσκοπτα να ορίζονται στα εγχώρια ντέρμπι.
Θυμίζουμε ότι με επιστολή του προς τον Παναγιώτη Μπαλτάκο, ο Αλεξάντερ Τσέφεριν είχε προειδοποιήσει πως ο ορισμός ξένων διαιτητών δεν μπορεί να συνεχιστεί "αν απειλούνται και κυριολεκτικά φοβούνται για την ψυχοσωματική τους ακεραιότητα".
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Αγορά ακινήτων: Στις 200.000 ευρώ τα «βρίσκουν» αγοραστές και πωλητές - Ποια μένουν απούλητα
09:46
ΚΟΣΜΟΣ
«Σεισμικό δίδυμο»: Το σπάνιο φαινόμενο που χτύπησε τη Βενεζουέλα – Γιατί η χώρα είναι ευάλωτη
09:42
ΕΛΛΑΔΑ
«Είδα ένα παιδί πεσμένο, προσπαθούσαν να το επαναφέρουν»: Μαρτυρίες για τη συμπλοκή στην Καλλιθέα
09:35
ΚΟΣΜΟΣ
Σεισμός στη Βενεζουέλα: Το επιστημονικό μοντέλο που προβλέπει έως και 10.000 νεκρούς
09:23
ΚΟΣΜΟΣ