Μαρία Σάκκαρη: Προκρίθηκε στους «16» του Miami Open
Η Μαρία Σάκκαρη σε ματς
AP Photo/Rebecca BlackwellΜε 2-0 σετ επικράτησε της Νταγιάνα Γιαστρέμσκα η Μαρία Σάκκαρη, με αποτέλεσμα να πάρει πρόκριση στους «16» του Miami Open.
Η Ελληνίδα τενίστρια κατάφερε να επικρατήσει με 7-5 και 6-4 της Ουκρανής αντιπάλου της, σε ένα παιχνίδι 2 ωρών και 5 λεπτών.
Επόμενη αντίπαλος για την Σάκκαρη είναι η Καλίνσκαγια, η οποία πήρε τη νίκη κόντρα στην Οσταπένκο και σύμφωνα με τον προγραμματισμό, το ματς για τη φάση των «16» θα διεξαχθεί τη Δευτέρα (25/3), χωρίς ακόμα να είναι γνωστή η ώρα.
Η Μαρία Σάκκαρη σημείωσε την έβδομη νίκη της στους οκτώ αγώνες που έχει δώσει υπό τις οδηγίες του Ντέιβιντ Γουίτ και όπως όλα δείχνουν, μετά το Miami Open, οι δύο πλευρές αναμένεται να επισημοποιήσουν την επέκταση της συνεργασίας τους.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Σάκκαρη - Γουάν 2-0: Ιδανική πρεμιέρα στο Miami Open
Ισχυρό ελληνικό αποτύπωμα στο νέο Grids Package της ΕΕ - Στο επίκεντρο διασυνδέσεις και ασφάλεια
16:54
Πάπας Λέων: Να λύσουμε τις διαμάχες ως άνθρωποι και όχι ως ζώα με υπερτεχνολογικά όπλα
16:47
Φωτιά σε μονοκατοικία στη Ραφήνα - Κινητοποίηση της Πυροσβεστικής
16:40
Βέλγιο: Ακυρώθηκε η αναπαράσταση της μάχης του Βατερλό λόγω του καύσωνα
16:33