Μαρία Σάκκαρη: Προκρίθηκε στους «16» του Miami Open
Η Μαρία Σάκκαρη σε ματς
AP Photo/Rebecca BlackwellΜε 2-0 σετ επικράτησε της Νταγιάνα Γιαστρέμσκα η Μαρία Σάκκαρη, με αποτέλεσμα να πάρει πρόκριση στους «16» του Miami Open.
Η Ελληνίδα τενίστρια κατάφερε να επικρατήσει με 7-5 και 6-4 της Ουκρανής αντιπάλου της, σε ένα παιχνίδι 2 ωρών και 5 λεπτών.
Επόμενη αντίπαλος για την Σάκκαρη είναι η Καλίνσκαγια, η οποία πήρε τη νίκη κόντρα στην Οσταπένκο και σύμφωνα με τον προγραμματισμό, το ματς για τη φάση των «16» θα διεξαχθεί τη Δευτέρα (25/3), χωρίς ακόμα να είναι γνωστή η ώρα.
Η Μαρία Σάκκαρη σημείωσε την έβδομη νίκη της στους οκτώ αγώνες που έχει δώσει υπό τις οδηγίες του Ντέιβιντ Γουίτ και όπως όλα δείχνουν, μετά το Miami Open, οι δύο πλευρές αναμένεται να επισημοποιήσουν την επέκταση της συνεργασίας τους.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Σάκκαρη - Γουάν 2-0: Ιδανική πρεμιέρα στο Miami Open
ΟΠΕΚΕΠΕ: Αρνηθηκαν τις κατηγοριες Μελας και Ρεππα - Υπηρξε «δολοφονία χαρακτήρα»
18:47
Βενεζουέλα: Η κυβέρνηση ήρε τους περιορισμούς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης λόγω του σεισμού
18:45
e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ: Ποιοι πάνε ταμείο από 29 Ιουνίου έως 3 Iουλίου
18:36
Γαλλία: Μωρό 18 μηνών πέθανε στο νοσοκομείο - Είχε εντοπιστεί αναίσθητο μέσα σε αυτοκίνητο
18:28