Με το...ενάμιση πόδι είναι στο Τσάμπιονς Λιγκ ο Ολυμπιακός
Χωρίς να παίξει ιδιαίτερα καλά ο Ολυμπιακός, πήρε το αποτέλεσμα που ήθελε και με 2-1 νίκησε την Ντιναμό Ζάγκρεμπ.
Παρέμεινε συγκεντρωμένος, είχε καθαρό μυαλό για να μπορέσει να γυρίσει ένα δύσκολο ματς. O Ολυμπιακός έμεινε πίσω στο σκορ, ωστόσο κατάφερε να ανατρέψει το εις βάρος του αποτέλεσμα και να αναδειχθεί νικητής στο τέλος του αγώνα.
Έτσι, παρέμεινε στην κορυφή του ομίλου με 9 βαθμούς, όσους έχει και η Μπάγερν, η οποία επικράτησε 5-1 της Άρσεναλ και πλέον, οι «ερυθρόλευκοι» θέλουν μόνο έναν βαθμό, στα επόμενα δύο παιχνίδια, αρχικά με τους Βαυαρούς στο Μόναχο και τέλος με τους «κανονιέρηδες» στο «Γ. Καραϊσκάκης» προκειμένου να εξασφαλίσουν την πρόκριση στην επόμενη φάση της κορυφαίας ευρωπαϊκής διασυλλογικής διοργάνωσης.
Καταδίωξη στη Θεσσαλονίκη - Ανέβασε ανήλικες σε κλεμμένη μηχανή και αγνόησε αστυνομικούς
11:06
Λάρισα: Πώς πείστηκε να παραδοθεί ο 50χρονος που κρατούσε όμηρο την πρώην σύζυγό του
11:00
Ολοκληρώνονται οι όμιλοι στο Παγκόσμιο με καθημερινό Undoxing εμπειριών-προσφορών στο ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ
10:59
Σήμερα γιορτάζουμε την ίδρυση της Lilly από τον συνταγματάρχη Eli Lilly το 1876
10:52