Σάκκαρη: Ήττα και αποκλεισμός από τους 16 στο τουρνουά Μαδρίτης
Η πρωταθλήτρια τένις Μαρία Σάκκαρη
AP Photo/Rebecca BlackwellΣτη φάση των 16 σταμάτησε η πορεία της Μαρίας Σάκκαρη στο τουρνουά της Μαδρίτης.
Η Ελληνίδα τενίστρια γνώρισε την ήττα 2-0 σετ (6-4, 6-4) από την Μπεατρίζ Χαντάντ Μαϊα και έτσι αποκλείστηκε από τη συνέχεια.
Η Βραζιλίανα έκανε το break στο τρίτο game του πρώτου σετ, η Σάκκαρη έσωσε δύο φορές σε ισάριθμά break στο 5ο game αλλά έχασε το σερβίς και τελικά είδε το σκορ να διαμορφώνεται σε 5-2. Η Σάκκαρη κατάφερε να πάρει δύο game και να μειώσει στο 5-4 αλλά τελικά το έχασε με 6-4.
Και στο δεύτερο σετ η Βραζιλιάνα έκανε το break στο τρίτο game και έφτασε να προηγείται με 5-2 στα game. Η Σάκκαρη και πάλι μείωσε στα 5-4 αλλά τελικά έχασε το σετ με 6-4.
ΚΟΣΜΟΣ
Συγκλονίζουν οι μαρτυρίες κατοίκων που έζησαν τον σεισμό στη Βενεζουέλα: «Ήταν σαν ταινία τρόμου»
08:43
ΕΛΛΑΔΑ
Κίνηση: Στο «κόκκινο» Κηφισός και Αττική Οδός – Πού αλλού υπάρχουν προβλήματα
08:41
ΕΛΛΑΔΑ
Συμπλοκή στην Καλλιθέα: Ομολόγησε ο ανήλικος δράστης της δολοφονίας του 17χρονου - Οπαδικά κίνητρα
08:34
ΚΟΣΜΟΣ
Η «απογοήτευση» Τραμπ για το ΝΑΤΟ και η... κολακεία Ρούτε για να αμβλύνει τις εντάσεις
08:33
ΕΛΛΑΔΑ