Ολυμπιακοί Αγώνες: Συγχαρητήρια Μητσοτάκη για τα δύο μετάλλια της Ελλάδας στην κωπηλασία
O πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης
AP Photo/Rafiq MaqboolΤα συγχαρητήριά του στους Έλληνες αθλητές και αθλήτριες της κωπηλασίες που χάρισαν στη χώρα το τρίτο και τέταρτο μετάλλιο εξέφρασε ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης.
Σε ανάρτησή του στο Χ (πρώην Twitter) έγραψε χαρακτηριστικά για τη νίκη των Πέτρου Γκαϊδατζή και τον Αντώνη Παπακωνσταντίνου «τρίτωσε το καλό. Το ελληνικό δίδυμο της κωπηλασίας, στο βάθρο των Ολυμπιονικών».
Λίγα λεπτά αργότερα, όσο χρειάστηκε για να γίνουν «χάλκινες» οι Ζωή Φίτσιου και η Μιλένα Κοντού, εξέφρασε τα «θερμά συγχαρητήρια» του και στις Ελληνίδες κωπηλάτριες.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΣΠΟΡ
Ολυμπιακοί Αγώνες: Μέσα σε λίγα λεπτά δύο χάλκινα για την Ελλάδα στην κωπηλασία
ΧΡΗΜΑ
Νέο κληρονομικό δίκαιο από τον Σεπτέμβριο - Τι πρέπει να γνωρίζετε
01:00
ΧΡΗΜΑ
Οι οριστικοί πίνακες δικαιούχων συνταξιούχων του κοινωνικού τουρισμού 2026-27
00:30
ΚΟΣΜΟΣ
Ισραηλινοί στρατιώτες σκότωσαν 29χρονο Παλαιστίνιο στη Δυτική Όχθη
23:56
ΚΟΣΜΟΣ
Ιράν και ΗΠΑ συμφωνούν για το τέλος του πολέμου, αλλά... διαφωνούν σε όλα τα υπόλοιπα
23:43
ΚΟΣΜΟΣ