Παρίσι: Το χρυσό ολυμπιακό μετάλλιο που του έλειπε κέρδισε ο θρύλος του τένις Νόβακ Τζόκοβιτς
O Τζόκοβιτς μετά την νίκη του στο τένις ανδρών στους Ολυμπιακών που του χάρισε το χρυσό μετάλλιο
AP Photo/Louise DelmotteΤο χρυσό μετάλλιο των Ολυμπιακών Αγώνων το μόνο που έλειπε πρόσθεσε στη πλούσια συλλογή του από διακρίσεις ο Νόβακ Τζόκοβιτς ο οποίος κέρδισε στον τελικό του τένις ανδρών στο Παρίσι τον Κάρλος Αλκαράθ.
Ο Σέρβος θρύλος του τένις επικράτησε με 2-0 σετ (7-6, 7-6) του Ισπανού.
Ο «Νόλε» με αυτόν τον τρόπο έγινε ο γηραιότερος αθλητής τένις που ανεβαίνει στο πρώτο σκαλί του βάθρου σε ηλικία 37 ετών, ενώ έγινε ο πρώτος τενίστας μετά τον Μίλοσλαβ Μέτσιρ το 1988 στη Σεούλ που πανηγυρίζει το χρυσό χωρίς να χάσει σετ.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Ολυμπιακοί Αγώνες: Πρώτο μετάλλιο για την Ιταλία στο τένις ανδρών μετά από 100 χρόνια
ΧΡΗΜΑ
«Φαρμακείο αυτοκινήτου»: Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τα 16 αντικείμενα και το πρόστιμο
01:00
ΧΡΗΜΑ
Νέο κληρονομικό δίκαιο - Ποιες αλλαγές προβλέπονται στις διαθήκες
00:30
ΕΛΛΑΔΑ
Η Ελλάδα στις πέντε χώρες της Ευρώπης με τις πιο καθαρές θάλασσες
23:58
ΚΟΣΜΟΣ
Τσεχία: Απόλυτο ρεκόρ ζέστης με 40,6 βαθμούς Κελσίου βόρεια της Πράγας
23:50
ΚΟΣΜΟΣ