Ρίο 2016: Θριαμβευτική υποδοχή για τους Μάντη - Καγιαλή (pics)
Με το χάλκινο μετάλλιο κρεμασμένο στο στήθος τους επέστρεψαν οι δύο ιστιοπλόοι μας, Παναγιώτης Μάντης και Παύλος Καγιαλής από το Ρίο.
Φίλοι, συγγενείς και απλός κόσμος περίμενε τους δύο Ολυμπιονίκες, ενώ μόλις βγήκαν από την αίθουσα παραλαβής των αποσκευών έπεσαν στις αγκαλιές των δικών τους ανθρώπων.

"Είμαστε χαρούμενοι, δεν έχουμε συνηθίσει οι ιστιοπλόοι τέτοιες υποδοχές. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που πετύχαμε τους στόχους μας, που δικαιώθηκαν οι κόποι μας. Πήγαν όλα πολύ καλά, βάσει προγράμματος", είπε ο Παναγιώτης Μάντης.

Από την πλευρά του ο Παύλος Καγιαλής, τόνισε: "'Ηταν ένας αγώνας πολλών ημερών, κρίθηκε στην τελευταία κούρσα. Είμαστε πάρα πολύ χαρούμενοι", ενώ αναφερόμενος στην υποδοχή που τους επιφυλάχθηκε είπε: "Τόσο άγχος δεν είχαμε ούτε στον τελικό. Τιμή μας, που είμαστε Έλληνες και φοράμε τα γαλανόλευκα".

Ομηρία σε ζωντανή μετάδοση στη Λάρισα: Ο 50χρονος κατέγραφε τις στιγμές τρόμου κρατώντας τσεκούρι
19:07
Διάσκεψη των Προέδρων: Ποιοι δικαστικοί προκρίνονται για τη θέση του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου
18:59
Διαψεύδει ο Ρούμπιο ότι υπήρξε συμφωνία για τον τερματισμό του πολέμου στην Ουκρανία στην Αλάσκα
18:50
Ρεκόρ ζέστης και στο Βέλγιο - Στους 40 βαθμούς αναμένεται να σκαρφαλώσει ο υδράργυρος
18:42