Παραολυμπιακοί Αγώνες 2024: Ασημένιο μετάλλιο για την Λήδα Μαρία Μανθοπούλου στα 100 μέτρα
Ολυμπιακά μετάλλια
ΑΠΕ-ΜΠΕΤο ασημένιο μετάλλιο κατέκτησε η Λήδα Μαρία Μανθοπούλου στο αγώνισμα των 100 μέτρων στους Παραολυμπιακούς Αγώνες 2024 που διεξάγονται στο Παρίσι.
Η Ελληνίδα αθλήτρια σε έναν εκπληκτικό αγώνα κατέκτησε το μετάλλιο κατακτώντας τη δεύτερη θέση στον τελικό των 100 μέτρων της κατηγορίας Τ38.
Η νεαρή αθλήτρια Λήδα Μαρία Μανθοπούλου έτρεξε το 100αρι της ζωής της στον τελικό της κατηγορίας Τ38 των 17ων Παραολυμπιακών Αγώνων και κατάκτησε το αργυρό μετάλλιο γράφοντας ιστορία για τον ελληνικό αθλητισμό!
Αν και στην αρχή του αγώνα η αθλήτρια κόλλησε στην εκκίνηση, μετά τα 60 μέτρα ανέπτυξε και πάλι ταχύτητα και με τρομερό φίνις ολοκλήρωσε σε 12.49 (+0,8) κάνοντας για 2η φορά ατομικό ρεκόρ κατακτώντας το αργυρό μετάλλιο.
Η κόρη του Αίαντα Μανθόπουλου έχασε μόνο από την Κολομβιανή Κάρεν Τατιάνα Παλομεκέ Μορένο που έκανε παγκόσμιο ρεκόρ με 12.26.
Σε ότι αφορά το χάλκινο μετάλλιο κατέκτησε η επίσης Κολομβιανή Ντάριαν Χιμένεθ Σάντσεθ με 12.53.
Έως τις 30 Ιουνίου η έκτακτη οικονομική ενίσχυση των 150 ευρώ ανά παιδί
05:00
Σε εξέλιξη δύο νέα προγράμματα απασχόλησης της ΔΥΠΑ - Ποιους αφορά
04:00
Πλήρωμες e-ΕΦΚΑ - ΔΥΠΑ: Ποιοι πάνε ταμείο έως τις 26 Ιουνίου
03:00
Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τι πρέπει να περιλαμβάνει το «φαρμακείο αυτοκινήτου»
02:00