ΠΑΟ σε ΕΠΟ: Θέλουμε ξένους διαιτητές στο ντέρμπι με ΟΣΦΠ
Με επίσημο αίτημά του στην ΕΠΟ ο Παναθηναϊκός ζητά να διευθύνουν ξένοι διαιτητές το ντέρμπι του άλλου Σαββάτου με τον Ολυμπιακό.
Οι πράσινοι έστειλαν επιστολή προς την ΕΠΟ και τον Γιώργο Γκιρτζίκη ζητώντας ξένους ρέφερι στον αγώνα της Λεωφόρου.
Απομένει να φανεί η αντίδραση της ομοσπονδίας στο αίτημα με τον Ολυμπιακό να έχει ήδη δια του αντιπροέδρου του, Σάββα Θεοδωρίδη διαμηνύσει ότι δεν θα είχε πρόβλημα σε ένα τέτοιο σενάριο.
ΧΡΗΜΑ
e-ΕΦΚΑ - ΔΥΠΑ: Ο χάρτης πληρωμών από 29 Ιουνίου έως 3 Ιουλίου
07:08
ΕΛΛΑΔΑ
Καιρός: Ηλιοφάνεια με μικρή άνοδο της θερμοκρασίας - Θυελλώδεις άνεμοι έως οκτώ μποφόρ στο Αιγαίο
07:00
ΕΛΛΑΔΑ
Χάρτης πρόβλεψης Πυρκαγιών (27/06): Πολύ υψηλός κίνδυνος πρόκλησης φωτιάς σε πέντε περιφέρειες
06:45
ΕΛΛΑΔΑ
Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων (27 Ιουνίου)
06:30
ΧΡΗΜΑ