Θεσσαλονίκη: Ένταση πριν τον αγώνα βόλεϊ ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός
Στην προσπάθεια της αστυνομίας να απομακρύνει οπαδούς του ΠΑΟΚ που δεν διέθεταν εισιτήριο για τον αγώνα βόλεϊ με τον Ολυμπιακό, επικράτησε ένταση έξω από το Παλαί ντε Σπορ στην οδό Εγνατίας στη Θεσσαλονίκη.
Άνδρες των ΜΑΤ απώθησαν τους οπαδούς που βρίσκονταν κοντά στα κιγκλιδώματα, από την πλευρά της οδού Εγνατίας. Οι οπαδοί του ΠΑΟΚ απάντησαν με πέτρες.
Όπως αναφέρει το thestival.gr η ένταση διήρκεσε περίπου 20 λεπτά, ενώ ο αγώνας βόλευ των δύο ομάδων ξεκίνησε κανονικά.


ΧΡΗΜΑ
Έως τις 30 Ιουνίου η έκτακτη οικονομική ενίσχυση των 150 ευρώ ανά παιδί
05:00
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Σε εξέλιξη δύο νέα προγράμματα απασχόλησης της ΔΥΠΑ - Ποιους αφορά
04:00
ΧΡΗΜΑ
Πλήρωμες e-ΕΦΚΑ - ΔΥΠΑ: Ποιοι πάνε ταμείο έως τις 26 Ιουνίου
03:00
ΧΡΗΜΑ
Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τι πρέπει να περιλαμβάνει το «φαρμακείο αυτοκινήτου»
02:00
ΧΡΗΜΑ