ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

To καινούργιο Audi A7 Sportback είναι ακόμα πιο δυναμικό και εντυπωσιακό

To καινούργιο Audi A7 Sportback είναι ακόμα πιο δυναμικό και εντυπωσιακό

Τα μοντέλα πολυτελείας δεν πρέπει να είναι αναγκαστικά τετράθυρες λιμουζίνες και αυτό είναι κάτι που η Audi το έχει δείξει εδώ και μια εφταετία με την πρώτη γενιά του A7 Sportback.

Τώρα παρουσιάζει το διάδοχό του, που όπως είναι λογικό και αναμενόμενο, βασίζεται στο επίσης καινούργιο A8, ενώ ακριβώς όπως το τελευταίο είναι high tech έτσι είναι και το νέο Α7.

Αισθητικά υιοθετεί και αυτό τη νέα, πιο εμφατική εκδοχή της μάσκας Singleframe που πλέον είναι και πιο μεγάλη και συνδυάζεται και με τους νέους LED προβολείς. Στη δυναμική εικόνα συμβάλλουν και οι πιο τονισμένες εισαγωγές αέρα, ενώ συνολικά το σχήμα είναι ακόμα πιο σπορ, με πιο χυτές γραμμές και πιο αρμονική διαμόρφωση του πίσω μέρους. Το οποίο προσδιορίζεται και από τα LED φώτα που εκτείνονται σε όλο το πλάτος, ενώ η διακριτική αεροτομή ανυψώνεται όταν η ταχύτητα περάσει τα 120 χλμ./ ώρα.

Από πλευράς διαστάσεων το νέο μεγάλο Sportback της Audi είναι μεν ελάχιστα πιο μικρό σε σχέση με αυτό της πρώτης γενιάς (κατά 14 χιλιοστά) αλλά παραμένει ένα μεγάλο αυτοκίνητο, με το μήκος του να προσεγγίζει τα 5,0 μέτρα. Η βάση του είναι η τελευταία εξέλιξη του μεταβλητού πλαισίου MLB του ομίλου Volkswagen, ενώ η έστω και μικρή αύξηση του μεταξονίου (κατά 13 χιλιοστά) έχει εξασφαλίσει ακόμα μεγαλύτερους χώρους στο εσωτερικό. Τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές -η ελάχιστη χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ είναι 535 λίτρα, ενώ και το σχήμα του είναι σαφώς καλύτερο σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν.

Το εσωτερικό είναι σύμφωνο με αυτό που περιμένει κανείς από ένα κορυφαίο Audi: πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, προσοχή στη λεπτομέρεια, πολυτέλεια και από τη στιγμή που ακολουθούνται τα πρότυπα και η λογική του A8 και μια έντονη high tech προσέγγιση. Με συνολικά 3 οθόνες -μια 12,3 ιντσών για τον (εξτρά) ψηφιακό πίνακα οργάνων, μια 10,1 για το αναβαθμισμένο σύστημα infotainment και το MMI και μια 8,6 ιντσών για τον κλιματισμό- Head Up Display, φωνητικές εντολές και πλήρες σετ συστημάτων υποβοήθησης που περιλαμβάνει και το ΑΙ. Φυσικά υπάρχει και σύστημα αυτόνομης οδήγησης 3ου επιπέδου, με 5 ραντάρ και 5 κάμερες, 12 αισθητήρες ultrasonic και έναν σκάνερ με laser που ελέγχεται από ένα νέο κεντρικό υπολογιστή ο οποίος λέγεται zFas και μπορεί να διαχειριστεί μέχρι και 39 συστήματα υποβοήθησης του οδηγού.

Ο κινητήρας με τον οποίο θα είναι διαθέσιμο το νέο A7 Sportback ευθύς εξαρχής είναι ο εξακύλινδρος σε V TFSI των 3.000 κυβικών, ο οποίος διαθέτει και ένα mild υβριδικό σύστημα καθώς και παράλληλο ηλεκτρικό κύκλωμα 48V. Συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο S-Tronic 7 σχέσεων, αποδίδει 340 ίππους και εξασφαλίζει πολύ καλές επιδόσεις (0-100 χλμ./ ώρα σε 5,3 δεύτερα, τελική ταχύτητα ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 χλμ./ ώρα).

AUDI A7 SPORTBACK 2018 20a

Το εσωτερικό του νέου A7 Sportback είναι άνετο και πολυτελές, ενώ στην πλήρη διαμόρφωσή του μπορεί να έχει μέχρι και 3 οθόνες. Διαθέσιμο είναι και σύστημα αυτόνομης οδήγησης 3ου επιπέδου, η κεντρική υπολογιστική μονάδα του οποίου μπορεί και ελέγχει έως 39 διαφορετικά συστήματα υποβοήθησης του οδηγού. Πηγή: Audi

Σύμφωνα με τη νέα κωδικοποίηση της Audi η επίσημη επωνυμία αυτής της τετρακίνητης έκδοσης είναι A7 55 TFSI, ενώ στην πορεία θα ακολουθήσουν και τα άλλα 4κύλινδρα και 6κύλινδρα σύνολα της μάρκας

Κατά τα άλλα διαθέσιμοι είναι 4 διαφορετικοί τύποι ανάρτησης, με κορυφαία την καινούργια και ακόμα πιο εξελιγμένη πνευματική, που σύμφωνα με την εταιρεία δίνει μία πιο σπορ αίσθηση χωρίς να περιορίζει την άνεση. Παράλληλα υπάρχει και η «δυναμική» τετραδιεύθυνση που δίνει στους πίσω τροχούς τη δυνατότητα να στρίβουν έως και κατά 5 μοίρες.

To νέο A7 είναι ήδη διαθέσιμο στη Γερμανία και σε τιμές που ξεκινούν από 67.800 ευρώ, ενώ από τα τέλη τους έτους θα είναι διαθέσιμο και στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές αγορές.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ