ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

H Lamborghini Terzo Millenio είναι το πιο εξελιγμένο πρωτότυπο που έχει παρουσιαστεί ποτέ

H Lamborghini Terzo Millenio είναι το πιο εξελιγμένο πρωτότυπο που έχει παρουσιαστεί ποτέ

H Lamborghini, η διάσημη ιταλική εταιρεία κατασκευής σούπερ σπορ μοντέλων, περνά μια από τις πιο καλές και δημιουργικές περιόδους της ομολογουμένως πολυτάραχης ιστορίας της, υπό τη σκέπη του ομίλου της Volkswagen.

Και λίγο πριν την επίσημη παρουσίαση της Urus, του νέου της SUV που αναμένεται να αυξήσει σημαντικά τις πωλήσεις της, παρουσιάζει μια άποψη για το (απώτερο) μέλλον της και κατά συνέπεια και για το μέλλον των υπερ- αυτοκινήτων. Για το σκοπό αυτό δημιούργησε, σε συνεργασία με το επίσης διάσημο MIT -μετείχαν τα τμήματα Χημείας με επικεφαλής τον καθηγητή Mircea Dinca και Μηχανολογίας με τον (ελληνικής καταγωγής;) καθηγητή Anastasios John Hart- το εντυπωσιακό πρωτότυπο Terzo Millenio.

Το οποίο διαθέτει ένα εξαιρετικά αεροδυναμικό σχήμα διατηρώντας ταυτόχρονα πολλά από τα αισθητικά χαρακτηριστικά της μάρκας. Το πλαίσιο και το αμάξωμα είναι κατασκευασμένα από ελαφρά κράματα και ανθρακόνημα, αλλά όχι κοινό ανθρακόνημα. Κι αυτό γιατί η Lamborghini σε συνεργασία με τα εργαστήρια του Massachusetts Institute of Technology (MIT) εξέλιξε ένα νέο είδος ανθρακονήματος που έχει τη δυνατότητα να «θεραπεύει» από μόνο του τόσο ρωγμές όσο και σπασίματα. Αυτό είναι εφικτό χάρη σε ειδικής σχεδίασης μικρά κανάλια που είναι γεμάτα από ουσίες που μπορούν να καλύπτουν τυχόν ρωγμές και σπασίματα, εξέλιξη που φυσικά ανοίγει νέες δυνατότητες και δρόμους στη χρήση του ανθρακονήματος σε δομικά στοιχεία των αυτοκινήτων.

Η Lamborghini Terzio Millenio, η αλλιώς η Lamborghini του 2040, διαθέτει συνολικά τέσσερις ηλεκτροκινητήρες που βρίσκονται στις πλήμνες των τροχών της και τροφοδοτούνται από νέας γενιάς πυκνωτές και στοιχεία αποθήκευσης ενέργειας. Τα οποία είναι ενσωματωμένα στο αμάξωμα, προκειμένου να μην απαιτείται επιπλέον χώρος και βέβαια για να μην αυξηθεί το βάρος. Το ζητούμενο και ο στόχος δεν ήταν μόνο οι μεγάλες δυνατότητες αποθήκευσης ενέργειας αλλά και η όσο το δυνατόν πιο γρήγορη φόρτιση.