Στα πλαίσια ενός facelift ένα μοντέλο δύσκολα μπορεί να αναβαθμιστεί ουσιαστικά, αλλά στον κανόνα υπάρχουν και εξαιρέσεις. Μια από αυτές είναι και το Ford Ecosport, που δεν ανανεώθηκε στα σημεία αλλά σε πάρα πολλά σημεία. Τόσο που δεν έχει στην ουσία σχέση με το μοντέλο αυτοκινήτου που είχε εμφανιστεί πριν από σχεδόν 3 χρόνια.

Διαβάστε επίσης

Εξωτερικά η εικόνα του με τη μαύρη μάσκα μοιάζει πλέον αρκετά με αυτήν του μεγαλύτερου Kuga, ενώ γενικά οι επεμβάσεις των σχεδιαστών το κάνουν να δείχνει πιο δυναμικό και δυναμικό. Ειδικά σε συνδυασμό με τη διχρωμία του αμαξώματος που είναι στάνταρ στις εκδόσεις ST.

Ριζικά ανανεωμένο εμφανίζεται και στο εσωτερικό, με την ελεύθερη αλά Fiesta οθόνη αφής του συστήματος infotainment SYNC 3, που έχει μέγεθος από 6,5 έως και 8,0 ίντσες να δίνει το στίγμα της ανανέωσης και να έχει αντικαταστήσει τα πολλά κουμπιά που ήταν χαρακτηριστικά της προηγούμενης γενιάς του Ecosport. Φυσικά οι δυνατότητες διασύνδεσης και τα συστήματα υποβοήθησης είναι προσαρμοσμένα στα δεδομένα της εποχής, ενώ σε ότι αφορά τους χώρους το Ecosport ικανοποιεί χωρίς να εντυπωσιάζει. Κάτι που ισχύει και για το πορτμπαγκάζ του των 334 λίτρων, η πόρτα του οποίου ανοίγει και πάλι προς τα αριστερά.

Οι αλλαγές πάντως επεκτείνονται και κάτω από το αμάξωμα, όπως διαπιστώσαμε οδηγώντας το ανανεωμένο Ecosport στην Πάρνηθα. Η ανάρτησή του ελέγχει αποτελεσματικά τις κινήσεις και τις κλίσεις του αμαξώματος. Παράλληλα απορροφά αποτελεσματικά τις όποιες ανωμαλίες των δρόμων, ενώ αν αφήσει κανείς την άσφαλτο η ικανοποιητική απόσταση από το έδαφος διευκολύνει την κίνηση, όπως και οι μικροί πρόβολοι. Από κει και πέρα ο βραβευμένος 1.0 EcoBoost των 125 ίππων του αυτοκινήτου της δοκιμής μας αποδεικνύεται και εδώ δυνατός σε όλη την κλίμακα στροφών και αρκετά ελαστικός από χαμηλά. Το τελευταίο βοηθά και εκτός δρόμου, ενώ θα είναι χρήσιμη και στην κίνηση μέσα στην πόλη, όπου οι μικρές εξωτερικές διαστάσεις καθιστούν το EcoSport ιδιαίτερα ευέλικτο και ευχάριστο. Εδώ ρόλο παίζει και η ψηλή θέση οδήγησης με την πολύ καλή περιφερειακή ορατότητα.

Εκτός της έκδοσης των 125 ίππων η γκάμα περιλαμβάνει και τις εκδοχές των 100 και 140 ίππων του 1.0 EcoBoost, καθώς και τον diesel 1.5 EcoBlue TDCi με 100 και 125 ίππους. Η πιο ισχυρή του έκδοση συνδυάζεται και με τετρακίνηση, ενώ ο 1.0 EcoBoost των 125 ίππων είναι διαθέσιμος και με αυτόματο κιβώτιο.

Οι τιμές του ανανεωμένου Ford Ecosport ξεκινούν από τις 15.168 ευρώ.


Διαβάστε επίσης

Η Ford παρουσιάζει για πρώτη φορά στην Ελλάδα τη νέα υπηρεσία μίσθωσης αυτοκινήτων Ford Lease

«Έξυπνο» μπουφάν για ποδηλάτες

Αυτοκίνητο: Αυτό το Ford κοστίζει 12+ εκατομμύρια δολάρια και υπάρχει λόγος

Το νέο Ford Fiesta είναι το αυτοκίνητο της χρονιάς