ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Γιατί η Toyota ζητά συγνώμη για την καινούργια Supra;

Γιατί η Toyota ζητά συγνώμη για την καινούργια Supra;

H Supra είναι, μαζί με τη Celica, τα πιο βαριά ονόματα από πλευράς σπορ μοντέλων για την Toyota και στην έκθεση της Γενεύης μετά από μακροχρόνια αναμονή, έγινε το πρώτο βήμα προς την αποκάλυψή της.

Κι αυτό γιατί παρουσιάστηκε το πρωτότυπο της αγωνιστικής της έκδοσης, η πλήρης ονομασία του οποίου είναι GR Supra Racing Concept. Γεγονός που σημαίνει μεν και επίσημα την επιστροφή του ονόματος Supra στη γκάμα της Toyota μετά από 16 και πλέον χρόνια -η τελευταία της γενιά σταμάτησε το 2002- χωρίς όμως να προσδιορίζεται χρονικά πότε θα γίνει αυτό. Οι φήμες κάνουν λόγο για εμφάνισή της στην επόμενη έκθεση του Ντιτρόιτ που παραδοσιακά ανοίγει κάθε χρονιά στις αρχές Ιανουαρίου, αλλά πρόκειται για φήμες και τίποτα παραπάνω.

Γεγονός είναι πως η ιστορία επανεμφάνισης της Supra έχει τραβήξει χρονικά πολύ παραπάνω από ότι συνηθίζεται στη σύγχρονη αυτοκινητοβιομηχανία, γεγονός που οδήγησε τον αρχιμηχανικό του όλου πρότζεκτ, τον Tetsuya Tada-san να ζητήσει, σε συνέντευξή του σε μέσα της Αυστραλίας, συγνώμη από τους οπαδούς του μοντέλου και να δηλώσει «θα μπορούσαμε να είχαμε παρουσιάσει τη Supra πολύ πιο νωρίς».

Στην ίδια συνέντευξή του ο Tada-san έκανε και μια αναδρομή στην ιστορία της καινούργιας Supra, που δεν έχουμε δει ακόμα. Μιας ιστορίας που ξεκίνησε πριν από 6 ολόκληρα χρόνια, όταν σε μυστικές συναντήσεις με τη BMW αποφασίστηκε η χρήση κοινών στοιχείων, όπως πλαίσιο και κινητήρες, για τις νέες Z4 και Supra, αλλά και ο πλήρης διαχωρισμός των χαρακτήρων των δύο αυτοκινήτων.

Το θετικό στο παραπάνω είναι πως η πίσω κίνηση και οι σε σειρά εξακύλινδροι στους οποίους επιμένει η BMW εξασφαλίζουν τη συνέχεια της παράδοσης της Supra, αλλά από την άλλη η προέλευσή τους από τη γερμανική εταιρεία είναι και ένας από τους λόγους της καθυστέρησης. Η οποία αφορά και τη BMW, μιας και η νέα Ζ4 μέχρι στιγμής είναι ακόμα στο στάδιο του πρωτοτύπου -παρουσιάστηκε το καλοκαίρι που μας πέρασε στο Pebble Beach. Που ναι μεν δείχνει να βρίσκεται πολύ κοντά στο μοντέλο παραγωγής, αλλά εξακολουθεί να παραμένει, ακόμα και μετά από αρκετούς μήνες, πρωτότυπο.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ