Η Mercedes A-Class και στην ολοκαίνουργια 4η γενιά της εκπλήσσει και εντυπωσιάζει. Κι αυτό γιατί για άλλη μια φορά η εικόνα της ανανεώνεται σημαντικά, γίνεται ακόμα πιο δυναμική, νεανική αλλά και premium, γνωστοποιώντας ταυτόχρονα τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της μάρκας.

Διαβάστε επίσης

Η οποία, ακριβώς όπως συμβαίνει στη νέα A-Class, είναι απαλλαγμένη από κάθε τι το περιττό. Την ίδια στιγμή οι απλές, καθαρές αλλά ταυτόχρονα και επιβλητικές γραμμές της συνδυάζονται με μια ακόμα πιο εμφατική μάσκα, με ένα πιο κομψά διαμορφωμένο εμπρός μέρος και φυσικά με πιο μεγάλες εξωτερικές διαστάσεις.

Η Α-Class μεγάλωσε κατά 12 εκατοστά, φτάνοντας συνολικά τα 4,42 μέτρα, με αποτέλεσμα να δείχνει και να είναι πιο ολοκληρωμένη και όμορφη αλλά και πιο άνετη από ποτέ. Σε συνδυασμό και με την αύξηση του μεταξονίου (κατά 30 χιλιοστά) οι μέχρι και πέντε επιβάτες της θα ταξιδέψουν με τρόπο που παραπέμπει άμεσα στις μεγάλες, πολυτελείς λιμουζίνες που έχουν συνδεθεί άμεσα με το όνομα Mercedes-Benz. Ταυτόχρονα η αύξηση του πορτμπαγκάζ στα 370 λίτρα θα καλύψει κάθε ανάγκη τους, ακόμα και όταν τα ταξίδι διαρκεί αρκετές ημέρες.

Οι ιδιαίτερα άνετοι χώροι για επιβάτες και αποσκευές σε συνδυασμό με την εξαιρετική εργονομία και τις πολλές θήκες και θέσεις για τις συσκευές που έχουν μπει για τα καλά στη ζωή μας έχουν αυξήσει κατακόρυφα την πρακτικότητα της νέας A-Class. Η οποία ξεχώριζε ήδη από την προηγούμενη γενιά της στο συγκεκριμένο τομέα. Αυτό όμως που κλέβει στην κυριολεξία την παράσταση είναι η νέα σχεδίαση, η avant garde προσέγγιση του εσωτερικού της, που διαθέτει έναν πρωτοποριακό διάκοσμο που όμοιός του δεν υπάρχει όχι μόνο στα μοντέλα της συγκεκριμένης κατηγορίας αλλά σε ολόκληρη την αυτοκινητοβιομηχανία.

MERCEDES A CLASS 4a

Βασικό του χαρακτηριστικό ο πίνακας οργάνων που σε αντίθεση με ότι έχουμε συνηθίσει δεν είναι ενσωματωμένος στο ταμπλό αλλά ελεύθερος και αιωρούμενος. Αποκλειστικά ψηφιακός σε όλες τις εκδόσεις αποτελείται στην στάνταρ έκδοσή του από δύο οθόνες 7,0 ιντσών τοποθετημένες η μια δίπλα στην άλλη ώστε να αποτελούν ένα ενιαίο σύνολο. Στην κορυφαία εκδοχή το μέγεθός τους φτάνει τις 10,25 ίντσες, ενώ το παρόν δίνουν το πρωτοποριακό από πλευράς δυνατοτήτων και παροχών Mercedes me, οι πλήρεις δυνατότητες διασύνδεσης smartphones, όλα τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού που έρχονται απευθείας από την κορυφαία S-Class και αποτελούν το Mercedes Intelligent -συμπεριλαμβάνεται και σύστημα ημι-αυτόνομης οδήγησης μέχρι τα 130 χλμ./ ώρα- και βέβαια το MBUX.

Το τεχνολογικά πιο προηγμένο και εξελιγμένο σύστημα infotainment που υπάρχει σήμερα διαθέσιμο, με ψηφιακό βοηθό ονόματι Mercedes που ενεργοποιείται λέγοντας «Hey Mercedes» και με δυνατότητα ελέγχου μέσω φωνητικών εντολών σε φυσική γλώσσα -όχι δηλαδή με προκαθορισμένες φράσεις αλλά όπως μιλάει κανείς και μάλιστα ακόμα και έμμεσα. Για να ανέβει π.χ. η θερμοκρασία του εσωτερικού μπορεί κανείς να πει «Μercedes ανέβασε τη θερμοκρασία» ή απλά «Mercedes κρυώνω» και η επιθυμία του εκτελείται άμεσα. Φυσικά το MBUX διαθέτει και τεχνητή νοημοσύνη, που μαθαίνει τις συνήθειες του οδηγού, π.χ. τις διαδρομές που ακολουθεί σε συγκριμένη ώρα με αποτέλεσμα το σύστημα πλοήγησης να «τρέχει» στο παρασκήνιο και αν χρειαστεί να υποβάλλει προτάσεις εναλλακτικών διαδρομών σε περίπτωση αυξημένης κίνησης.

Η νέα A-Class δεν είναι μόνο ένα ιδιαίτερα τεχνολογικά προηγμένο αυτοκίνητο. Είναι και ένα αυτοκίνητο με εξαιρετικά πολιτισμένο χαρακτήρα και επίπεδο άνεσης που συγκρίνεται με τα αμέσως μεγαλύτερα μοντέλα της γκάμας, καθώς και με εξαιρετικά δυναμικά χαρακτηριστικά.

MERCEDES A CLASS 26

Οι μηχανικοί της Mercedes αξιοποίησαν στο έπακρο τις δυνατότητες του καινούργιου, πιο εξελιγμένου και άκαμπτου πλαισίου MFA2 και επέλεξαν δύο διατάξεις για τον πίσω άξονα προκειμένου σε κάθε περίπτωση να υπάρχει το καλύτερο δυνατό οδηγικό προφίλ. Παράλληλα, με το προαιρετικό Drive Select, ο οδηγός έχει στην διάθεσή του 5 διαφορετικά προγράμματα οδήγησης για να επιλέξει αυτό που ταιριάζει σε κάθε περίπτωση, ενώ στην κορυφαία έκδοση της ανάρτησης υπάρχουν και ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ με δύο προγράμματα λειτουργίας.

Η ριζική αναβάθμιση της νέας Mercedes A-Class ολοκληρώνεται με τους ολοκαίνουργιους κινητήρες της βενζίνης και πετρελαίου. Ο πρώτος είναι ένας εξαιρετικά προηγμένος τετρακύλινδρος turbo μόλις 1.332 κυβικών εκατοστών, που στην A 200 αποδίδει 163 ίππους και 250 Nm ροπής, και για την αρχή συνδυάζεται με το πολύ καλό αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7G-Tronic. Σε αυτήν την περίπτωση έχει και σύστημα απομόνωσης των δύο από τους συνολικά τέσσερις κυλίνδρους του για χάρη της οικονομίας, με αποτέλεσμα η μέση κατανάλωσή του να είναι 5,1 λίτρα/ 100 χιλιόμετρα και οι εκπομπές CO2 του 120 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο, σύμφωνα με τις νέες πιο αυστηρές προδιαγραφές WLTP.

MERCEDES A CLASS 14a

Ο αντίστοιχος diesel είναι ο επίσης καινούργιος των 1.461 κυβικών της A 180 d, που αποδίδει 116 ίππους και 260 Nm, διαθέτει σύστημα σύστημα εξευγενισμού των καυσαερίων με καταλύτη SCR και χρήση AdBlue και μέση κατανάλωση 4,0 λίτρων για κάθε 100 χιλιόμετρα.

Και ο diesel είναι διαθέσιμος από τη αρχή με αυτόματο κιβώτιο, όπως και το επίσης καινούργιο σύνολο βενζίνης των 2.000 κυβικών και των 224 ίππων της Α 200, ενώ στην πορεία η γκάμα θα συμπληρωθεί και με άλλες εκδόσεις. Από αυτές ξεχωρίζουμε την plug-in υβριδική Α 220 e με μπαταρία 13,7 kWh και ηλεκτρική αυτονομία 70 χιλιομέτρων, την AMG A35, με κινητήρα 2.000 κυβικών, παράλληλο ηλεκτρικό κύκλωμα 48 Volt, ήπια υβριδική υποβοήθηση (mild hybrid) και απόδοση 300 ίππων, τη βασική έκδοση των 115 ίππων του εισαγωγικού κινητήρα βενζίνης και βέβαια την κορυφαία AMG 45 4MΑΤΙC.

Η νέα Mercedes Α-Class, πέρα από τη βασική της έκδοση, είναι διαθέσιμη και με τα επίπεδα εξοπλισμού και στυλ Progressive, Style και AMG Line, καθώς και με πολλά εξτρά πακέτα και μεγάλες δυνατότητες εξατομίκευσης. Οι τιμές της ξεκινούν από τις 32.288 ευρώ.


Διαβάστε επίσης

Η Mercedes GLA προσφέρει απόλαυση δίχως όρια

H Mercedes CLA γοητεύει με την τολμηρή της σχεδίαση

Αυτοκίνητο: H ηλεκτροκίνηση, πέρα από όλα τα άλλα, θα είναι και αθόρυβη και αυτό είναι πρόβλημα

Το Mercedes me δημιουργεί μία νέα, σύγχρονη και διαδραστική σχέση οδηγού και αυτοκινήτου