Πρεμιέρα λοιπόν για την πολυ- αναμενόμενη σειρά 8 της BMW με την ευκαιρία και των 24 Ωρών του Le Mans, όπου θα δώσει το παρόν και η αγωνιστική της εκδοχή, ενώ η συγκεκριμένη επωνυμία επιστρέφει μετά από σχεδόν 2 δεκαετίες στη γκάμα της Βαυαρικής εταιρείας.

Όπως και η προκάτοχός της, που έχει ζήτηση στην αγορά των κλασικών αυτοκινήτων, έτσι και η ολοκαίνουργια 8άρα είναι ένα εντυπωσιακό σπορ κουπέ, που ακολουθεί τις κλασικές γραμμές τόσο των αντίστοιχων μοντέλων της BMW όσο και της κατηγορίας γενικότερα. Έτσι και το καπό είναι μακρύ και οι πρόβολοι κοντοί, ενώ ξεχωρίζουμε τη νέα, χαμηλά τοποθετημένη εκδοχή της παραδοσιακής μάσκας της BMW η οποία για την περίσταση είναι εξαγωνική και συνολικά τις δυναμικές γραμμές.

Από κει και πέρα οι μηχανικοί της εταιρείας έδωσαν ιδιαίτερη προσοχή στην αεροδυναμική, με μετακινούμενες γρίλιες στη μάσκα και με έμφαση στη λεπτομέρεια, καθώς και στον περιορισμό του βάρους. Ενδιαφέρον είναι πως η νέα M850i, που ανήκει στα μοντέλα M Performance, θα είναι η πρώτη μη ειδική και περιορισμένης παραγωγής BMW που θα μπορεί να εξοπλιστεί με οροφή από συνθετικό υλικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα.

Από πλευράς διαστάσεων και με μήκος 4,843 μέτρων η νέα σειρά 8 εμφανίζεται σχετικά συγκρατημένη σε σχέση με τα ισχύοντα δεδομένα της κατηγορίας πολυτελείας, ενώ είναι ενδιαφέρον πως είναι και κατά 5 εκατοστά πιο μικρή από την παλαιότερη σειρά 6 που ήταν το τελευταίο μεγάλο δίθυρο κουπέ της μάρκας.

Το μεταξόνιο των 2.822 χιλιοστών είναι μεν μεγάλο αλλά στις δύο πίσω θέσεις δύσκολα θα καθίσουν ενήλικες, με αποτέλεσμα στην πράξη η νέα σειρά 8 να είναι ουσιαστικά 2+2 θέσεων. Με πορτμπαγκάζ 420 λίτρων που μπορεί να μεγαλώσει και άλλο με την αναδίπλωση της πλάτης των πίσω καθισμάτων.

Ο διάκοσμος είναι πολυτελής με στάνταρ δερμάτινες επενδύσεις και πιστός στο στυλ των σύγχρονων μοντέλων της μάρκας, ενώ από πλευράς (ηλεκτρονικού) εξοπλισμού υπάρχει λογικά και αναμενόμενα η τελευταία λέξη της τεχνολογίας της BMW. Με το πιο πρόσφατο λειτουργικό σύστημα 7.0 και ανανεωμένο σύστημα infotainment iDrive, με ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,3 ιντσών και κεντρική οθόνη αφής 12,3 ιντσών, με διαθέσιμα όλα τα συστήματα υποβοήθησης και βέβαια με πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης και με μια μεγάλη λίστα (ακριβών) εξτρά.

BMW 8 2018 24a

Το εσωτερικό της νέας σειράς 8 είναι πολυτελές, εντυπωσιακό και high tech. Πηγή: BMW

Όπως προαναφέραμε η νέα σειρά 8 θα είναι αρχικά διαθέσιμη ως M850i xDrive, με τον ριζικά ανανεωμένο V8 των 4.400 κυβικών που έχει φτάσει τους 530 ίππους (0-100 χλμ./ ώρα σε 3,7 δεύτερα) και συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων και τετρακίνηση. Τα ίδια ισχύουν και για την εισαγωγική έκδοση η οποία προς μεγάλη έκπληξη τόσο αυτών που δεν πιστεύουν πως οι κινητήρες πετρελαίου ταιριάζουν σε σπορ μοντέλα όσο και αυτών που νομίζουν ότι οι diesel πέθαναν και έχουν προσχωρήσει και στο μνημόσυνό τους, κινείται από τον εξακύλινδρο diesel των 3.000 κυβικών της εταιρείας. Η 840d έχει 320 ίππους (0-100 σε 4,9 δεύτερα) και στάνταρ ενεργητική ανάρτηση, και ενεργητική τετραδιεύθυνση (η M850i έχει και ενεργές αντιστρεπτικές για μείωση των κλίσεων), ενώ θα κοστίζει στη Γερμανία περί τις 100.000 ευρώ.

H M850i θα ξεκινά από τις 125.000 ευρώ, ενώ στην πορεία η γκάμα της νέας σειράς 8 θα εμπολουτιστεί και με άλλες εκδόσεις κινητήρων, μεταξύ αυτών και η M, καθώς και με άλλα αμαξώματα -τετράθυρο κουπέ και κάμπριο.

Διαβάστε επίσης
Δες τον κόσμο μέσα από το φακό του CNN Greece. Ακολούθησέ μας στο Instagram!