Στις αρχές Οκτωβρίου στο Παρίσι η BMW θα παρουσιάσει τη νέα γενιά, 7η κατά σειρά, του διαχρονικού best seller της, της σειράς 3. Η οποία θα αρχίσει να πωλείται από τις αρχές του 2019, ενώ αυτή την περίοδο δοκιμάζεται εντατικά σε δημόσιους δρόμους αλλά και σε πίστες.

Ως είθισται τα τελευταία χρόνια οι αυτοκινητοβιομηχανίες αποκαλύπτουν σταδιακά φωτογραφίες, βίντεο και στοιχείο από τα αναμενόμενα μοντέλα τους και αυτό έκανε και η BMW. Έτσι στις φωτογραφίες φαίνεται η καινούργια 3άρα με πολύ έντονο, «ψυχεδελικό» καμουφλάζ, ενώ το βίντεο είναι από το διάσημο πια Nürburgring.

Πρόκειται για την τετράθυρη έκδοση (σεντάν), ενώ θα ακολουθήσει -υπάρχει πάντως μια μικρή πιθανότητα να είναι και αυτή στο Παρίσι- η στέισον. Στην πορεία θα παρουσιαστούν φυσικά και οι αντίστοιχες εκδόσεις της σειράς 4 που θα έχει και πάλι πολλά κοινά με την 3άρα, με την κάμπριο να έχει και πάλι μεταλλική αναδιπλούμενη οροφή.

Αισθητικά η νέα σειρά 3 θα λανσάρει τη νέα οικογενειακή γραμμή των BMW και θα χαρακτηρίζεται από μια μεγαλύτερη και πιο εμφατική μάσκα, καθώς και από πιο στενούς και χαρακτηριστικούς προβολείς τεχνολογίας OLED. Από πλευράς διαστάσεων το μήκος της θα μεγαλώσει κατά 6 εκατοστά και το μεταξόνιο κατά 2, αυξάνοντας ταυτόχρονα και τους χώρους για τους επιβάτες. Ενδιαφέρον έχει πως οι βασικές εκδόσεις θα έχουν συμβατικό, αναλογικό πίνακα οργάνων και οι πιο πλούσιες ψηφιακό, τα γραφικά του οποίου θα είναι ανάλογα αυτών της νέας Ζ4.

Η βάση θα είναι το πλαίσιο CLAR, που αφορά και τις μεγαλύτερες σειρές της μάρκας, ενώ χάρη στην πιο εκτεταμένη χρήση συνθετικών υλικών ενισχυμένων με ανθρακόνημα και αλουμινίου το βάρος έχει μειωθεί κατά 55 κιλά σε σχέση με την τρέχουσα γενιά. Παράλληλα η κατανομή του στους δύο άξονες έχει διατηρηθεί στο παραδοσιακό για BMW 50:50, γεγονός που κολακεύει ιδιαίτερα τα δυναμικά χαρακτηριστικά. Κάτι που θα κάνει και το πιο χαμηλό, κατά 10 χιλιοστά, κέντρο βάρους.

Για την ανάρτηση της καινούργιας σειράς 3 η BMW κάνει λόγο για νέου τύπου αμορτισέρ με υδραυλικά στοπ (lift-related dampers), που θα εξασφαλίζουν ακόμα καλύτερα επίπεδα άνεσης, καθώς και για τις πιο σφιχτές, άρα και πιο σπορ, ρυθμίσεις της Μ. 

Η γκάμα των κινητήρων, βενζίνης και πετρελαίου, θα ξεκινά από τα τρικύλινδρα σύνολα των 1.500 κυβικών και όλοι θα έχουν φίλτρα σωματιδίων. Για το μόνο που μέχρι στιγμής έχουν δοθεί κάποια στοιχεία είναι ο τετρακύλινδρος βενζίνης των 2.000 κυβικών, που θα είναι διαθέσιμος σε τρεις εκδοχές με 231 ίππους (320i), 250 (325i) και 258 (330i). Η μικρή αύξηση της απόδοσης και η μείωση της κατανάλωσης έως και κατά 5% σε σχέση με τις νυν εκδόσεις  οφείλεται μεταξύ άλλων στην αύξηση της πίεσης τροφοδοσίας και την πιο αποτελεσματική ψύξη.

Διαβάστε επίσης