ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Το νέο Ford Focus ST δεν θα κατέβει στα 1.500 κυβικά, θα έχει 250 ίππους και αυτόματο κιβώτιο

Το νέο Ford Focus ST δεν θα κατέβει στα 1.500 κυβικά, θα έχει 250 ίππους και αυτόματο κιβώτιο

Μετά την επίσημη παρουσίαση της νέας, τέταρτης κατά σειρά γενιάς του Ford Focus, που είναι ήδη διαθέσιμη και στην Ελλάδα, το ενδιαφέρον στρέφεται στις παραδοσιακά πολύ καλές γρήγορες εκδόσεις του. Καταρχήν στην ST, η οποία θα προηγηθεί και χρονικά.

Οι φήμες ήθελαν τo πρώτο σπορ Focus της νέας γενιάς να κατεβαίνει στα 1.500 κυβικά και να κινείται από μια κορυφαία έκδοση με περίπου 250 ίππους του καινούργιου τρικύλινδρου Ecoboost, που χρησιμοποιείται και στο αντίστοιχο Fiesta. Τελικά η συγκεκριμένη επιλογή δεν προχώρησε είτε για λόγους αντοχής στο χρόνο, είτε για θέματα ίματζ και εικόνας, είτε για δυσκολίες που έχουν ενδεχόμενα να κάνουν με τις προδιαγραφές εκπομπών ρύπων.

Στο τελευταίο, που είναι και η πιθανότερη αιτία, οφείλεται και η επιλογή των μηχανικών της Ford να μη μείνουν καν στα 2.000 κυβικά του προκατόχου του, αλλά να επιλέξουν μια ριζικά ανανεωμένη έκδοση του μεγαλύτερου 2.3 EcoBoost. Ο οποίος χρησιμοποιείται στη Mustang και στην κορυφαία εκδοχή του στο top Focus RS και θα αποδίδει εδώ γύρω στους 250 ίππους.

Το ενδιαφέρον είναι πως το αναμενόμενο ST θα είναι το τελευταίο γρήγορο Ford που δεν θα διαθέτει και υβριδική τεχνολογία. Αυτό που θα διαθέτει όμως θα είναι και αυτόματο κιβώτιο -πιθανότητα το καινούργιο των 8 σχέσεων της μάρκας- ενώ ίσως υιοθετηθούν, για λόγους καλύτερων δυναμικών χαρακτηριστικών, και τα ασύμμετρα ελατήρια του Fiesta ST.

Στο Focus ST θα συνδυαστούν με άξονα πολλαπλών συνδέσμων για την πίσω ανάρτηση καθώς και με στάνταρ τροχούς 18 ιντσών, με τους μεγαλύτερους των 19 να διατίθενται προαιρετικά.

Όπως συνέβαινε και στην προηγούμενη γενιά του Focus έτσι και στην καινούργια θα υπάρχει, εκτός απροόπτου και έκδοση ST με κινητήρα πετρελαίου.

FORD FOCUS ST 3

Το νέο Focus ST θα έχει και έκδοση με αυτόματο κιβώτιο, ενώ κατά πάσα πιθανότητα θα χρησιμοποιηθουν, για ακόμα καλύτερα δυναμικά χαρακτηριστικά, τα ασύμμετρα ελατήρια του αντίστοιχου Fiesta ST. Πηγή: Ford

ΔΗΜΟΦΙΛΗ