Η VW ήταν δεδομένo πως θα συμπλήρωνε τη γκάμα των SUV της προς τα κάτω, ειδικά από τη στιγμή που σύμφωνα με τους δικούς της υπολογισμούς το 50% και πλέον των πωλήσεών της μέχρι το 2025 θα πιστώνονται στο συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτων.

Σε αυτήν την πρόβλεψη το T-Cross, που παρουσιάστηκε πλέον επίσημα έπειτα από μια σειρά από teasers, φωτογραφίες και βίντεο, θα παίξει σημαντικό ρόλο, καθώς ανήκει στα B-SUV, την κλάση της συγκεκριμένης κατηγορίας που παρουσιάζει το μεγαλύτερο δυναμικό ανάπτυξης και στην οποία όλοι σπεύδουν να δηλώσουν το παρόν.

Το T-Cross χρησιμοποιεί το πλαίσιο MQB A0 του ομίλου Volkswagen, στο οποίο βασίζεται μεταξύ άλλων και το νέο Polo, που μπορεί να θεωρηθεί ως και το συμβατικό του alter ego. Σε σχέση με το τελευταίο είναι 5,24 εκατοστά πιο μακρύ, φτάνοντας τα 4,107 μέτρα, τιμή που το τοποθετεί στην καρδιά των B-SUV που προαναφέραμε. Ταυτόχρονα είναι και 11,2 εκατοστά πιο ψηλό -1,56 μέτρα στο σύνολο- ενώ η αισθητική του ακολουθεί την αντίστοιχη των μεγαλύτερων T-Roc (κυρίως) και Tiguan.

Απλά εδώ και σε σχέση με τα μεγαλύτερα SUV της μάρκας το πίσω μέρος είναι πιο κάθετο για χάρη της πρακτικότητας (καλύτερη εποπτεία των ορίων του αμαξώματος από τη θέση του οδηγού) και των χώρων, που αποτελούν έναν από τους βασικούς λόγους επιλογής αυτοκινήτου αυτού του τύπου. Επίσης εδώ υπάρχει και μια σκούρα φάσα που ενώνει τα πίσω φώτα, προσθέτοντας οπτικά πλάτος στο αμάξωμα.

Για χάρη της πρακτικότητας το πίσω κάθισμα του T-Cross μετακινείται κατά 14 εκατοστά, πριμοδοτώντας με τη δυνατότητα αυτή είτε τους χώρους για όσους κάθονται πίσω είτε αυτόν για τις αποσκευές. Έτσι η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ κυμαίνεται από τα 385 έως τα 455 λίτρα στην πενταθέσια διάταξη, ενώ με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων ανεβαίνει μέχρι και τα 1.281. Από κει και πέρα υπάρχει προαιρετικά και η δυνατότητα αναδίπλωσης της πλάτης του καθίσματος του συνοδηγού που αυξάνει σημαντικά το ωφέλιμο μήκος.

VW T CROSS 1 20a

Το σύγχρονο και νεανικό ταμπλό ακολουθεί τη λογική αυτών των Polo και T-Roc, με την οθόνη του συστήματος infotainment να δεσπόζει στο κέντρο. Ο πίνακας οργάνων μπορεί να είναι και φουλ ψηφιακός. Πηγή: VW

Η αισθητική του ταμπλό και του διάκοσμου ακολουθεί αυτή των Polo και T-Cross, με τη μεγάλη οθόνη των έως και 8,0 ιντσών του συστήματος infotainment, που ενσωματώνει όλες τις δυνατότητες διασύνδεσης smartphones, να αποτελεί την οπτική συνέχεια του πίνακα οργάνων. O οποίος προαιρετικά μπορεί να είναι και πλήρως ψηφιακός. Η σύγχρονη διάστασή του πάντως φαίνεται και από το ότι μπορεί να εξοπλιστεί μέχρι και με 4 θύρες USB, δύο από τις οποίες βρίσκονται πίσω, καθώς και με όλα τα διαθέσιμα συστήματα υποβοήθησης του γερμανικού ομίλου.

H γκάμα των κινητήρων του δεν αποτελεί έκπληξη, όπως και το ότι δεν θα υπάρχει τετρακίνητη εκδοχή του. Ο εισαγωγικός κινητήρας βενζίνης είναι ο τρικύλινδρος 1.0 TSI που αποδίδει είτε 95 είτε 115 ίππους, ενώ ακολουθεί ο τετρακύλινδρος 1.5 TSI με 150 ίππους. Ο diesel της γκάμας είναι ο 1.6 TDI που και αυτός αποδίδει 95 ίππους, ενώ ανάλογα με τον κινητήρα τα κιβώρια είναι χειροκίνητα 5 ή 6 σχέσεων ή προαιρετικά αυτόματο DSG διπλού συμπλέκτη με 7 σχέσεις.

H διάθεση του ολοκαίνουργιου VW T-Cross, που κατασκευάζεται παράλληλα με το Polo στην Ισπανία και εκτός Ευρώπης στην Κίνα και τη Βραζιλία, θα ξεκινήσει στις διάφορες αγορές κατά τη διάρκεια του πρώτου τετραμήνου του 2018. Στην Ελλάδα αναμένεται προς την άνοιξη, ενώ η τιμή εκκίνησής του των 17.975 ευρώ στη Γερμανία δίνει μια τάξη μεγέθους και για τη χώρα μας.

Διαβάστε επίσης
Δες τον κόσμο μέσα από το φακό του CNN Greece. Ακολούθησέ μας στο Instagram!