Τα pickup, τα αγροτικά όπως έχουν καθιερωθεί να αποκαλούνται στη χώρα μας, με την πάροδο του χρόνου έχουν αλλάξει χαρακτήρα και από καθαρά επαγγελματικά οχήματα έχουν αποκτήσει, ειδικά ως διπλοκάμπινα και μια διάσταση ελευθέρου χρόνου. Καλύπτοντας ανάγκες που έχουν σχέση και με χόμπι και δραστηριότητες.

Διαβάστε επίσης

Πλέον δείχνουν να κινούνται και προς μια κατεύθυνση με πιο έντονο lifestyle, κρίνοντας από το Tarok Concept που παρουσιάστηκε από τη VW στην έκθεση αυτοκινήτου στο Σάο Πάολο της Βραζιλίας.

Το Tarok μπορεί να χαρακτηρίζεται ως πρωτότυπο αλλά στην πράξη είναι έτοιμο για να περάσει στην κανονική παραγωγή. Σύμφωνα με τον προγραμματισμό της εταιρείας αυτό πρόκειται να γίνει το 2020, αρχικά στη Βραζιλία και στη συνέχεια και σε άλλες αγορές. Πιθανότατα και σε ευρωπαϊκές, ενώ γενικά η VW έχει υψηλές βλέψεις μιας και θεωρεί πως η παρουσία του θα τονώσει τη συνολική ανταγωνιστικότητα της γκάμας της.

Από πλευράς διαστάσεων το μήκος του προσεγγίζει τα 5,0 μέτρα -δεν είναι δηλαδή και πολύ πιο μικρό σε σχέση με το Amarok- ενώ αισθητικά έχει μια χαρακτηριστική μάσκα και ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες. Όπως το αλά targa look των πίσω κολωνών και του αντίστοιχου τμήματος της οροφής που είναι βαμμένα σε ασημί απόχρωση αλλά και τη φωτεινή γρίλια στην πόρτα της καρότσας. Που οπτικά τονίζει το πλάτος του αμαξώματος.

Η καρότσα αυτή καθαυτή αποτελεί ενιαίο σύνολο με την καμπίνα μιας και το πλαίσιο -πρόκειται για το γνωστό μεταβλητό MQB του γερμανικού ομίλου- είναι αυτοφερόμενο. Το ιδιαίτερο γνώρισμά της είναι πως μπορεί να επεκταθεί και προς την καμπίνα των επιβατών με την αναδίπλωση και μετακίνηση ή αφαίρεση των πίσω καθισμάτων. Με τον τρόπο αυτό λύνεται το μειονέκτημα των διπλοκάμπινων αγροτικών που δεν είναι άλλο από το μικρό μήκος της επιφάνειας φόρτωσης. Εδώ, στο Tarok με την αναδίπλωση των καθισμάτων που προαναφέραμε και το κατέβασμα της πόρτας της καρότσας φτάνει συνολικά τα 2,775 μέτρα.

Το εσωτερικό κατά τα άλλα θυμίζει σε μεγάλο βαθμό αυτό των Polo και T-Roc και κατά πάσα πιθανότητα ο πίνακας οργάνων θα μπορεί να είναι και ψηφιακός. Διαθέσιμες θα είναι και πλήρεις δυνατότητες διασύνδεσης.

Για το VW Tarok Concept ο κινητήρας είναι ο γνωστός 1.4 TSI των 150 ίππων, που έχει και τη δυνατότητα, όπως άλλωστε και άλλα αυτοκίνητα στη Βραζιλία, να καταναλώνει 100% αλκοόλη. Για το Tarok παραγωγής θα υπάρχει και κινητήρας πετρελαίου 2.000 κυβικών καθώς και τετρακίνηση.


Διαβάστε επίσης

Το T-Cross, το νέο μικρό SUV της VW, ξεκινά από τα 1.000 κυβικά και παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον

Αυτός ο Σκαραβαίος του 1964 μοιάζει να βγήκε χτες από το εργοστάσιο και κοστίζει 1.000.000 δολάρια

Αυτοκίνητο: H σύγχρονη «Κλούβα» της VW λέγεται I.D. Buzz Cargo και είναι ηλεκτρική και αυτόνομη

Αυτοκίνητο: Γιατί λέτε ότι «κόπηκε» διαφήμιση του VW Polo στη Μεγάλη Βρετανία;