Η καινούργια σειρά 3 μπορεί να μην είναι ακόμα διαθέσιμη -οι πωλήσεις της θα ξεκινήσουν το Μάρτιο- αλλά αυτό δεν εμποδίζει διόλου τη BMW να εμπλουτίζει τη γκάμα της με καινούργιες εκδόσεις.

Διαβάστε επίσης

Μεταξύ αυτών και η plug-in υβριδική 330e, η οποία μπορεί να καλύψει μέχρι και 60 χιλιόμετρα καθαρά ηλεκτρικά. Περισσότερα κατά σχεδόν 50% σε σχέση με την προκάτοχό της, γεγονός που πέρα από όλα τα άλλα βοηθά στο να εμφανίζει εξαιρετικά χαμηλές τιμές μέσης κατανάλωσης (από 1,7 λίτρα αμόλυβδης για κάθε 100 χιλιόμετρα) και εκπομπών ρύπων -από 39 γραμμάρια CO2 για κάθε χιλιόμετρα.

Το υβριδικό σύστημα πρόωσής της αποτελείται και πάλι από τον τετρακύλινδρο turbo των 2.000 κυβικών της μάρκας, στην έκδοσή του των 184 ίππων και από έναν ηλεκτροκινητήρα ο οποίος είναι ενσωματωμένος στο αυτόματο κιβώτιο. Η ιδιαιτερότητα εδώ έγκειται στο ότι ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει στάνταρ 68 ίππους, ενώ αν υπάρξει ανάγκη προστίθενται με την καινούργια λειτουργία XtraBoost επιπλέον 41 ίπποι, για τους οποίους υπάρχει απόθεμα ενέργειας στη μπαταρία του συστήματος.

Έτσι η συνδυαστική ισχύς μπορεί να φτάσει πρόσκαιρα μέχρι και τους 292 ίππους -από 252 που είναι μόνιμα- ενώ από πλευράς επιδόσεων σημειώστε ένα 0-100 χλμ./ ώρα σε 6,0 δεύτερα και μια τελική ταχύτητα που φτάνει τα 230 χλμ./ ώρα. Στην καθαρά ηλεκτρική λειτουργία, για λόγους εκφόρτισης της μπαταρίας, η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 140 χλμ./ ώρα


Διαβάστε επίσης

Καινοτομία & προνομιακοί όροι στη χρηματοδότηση μοτοσικλέτας από την BMW Financial Services

To σύστημα πρόωσης της BMW i3 κινεί και τούρκικο αστικό λεωφορείο

Αυτοκίνητο: H ολοκαίνουργια X7 είναι το μεγαλύτερο και πολυτελέστερο SUV της BMW

Η ηλεκτροκίνηση αλλάζει και τα λογότυπα των εταιρειών