ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Mercedes S65 AMG Cabriolet: Η ανοιχτή limo που έγινε και σούπερ σπορ

Mercedes S65 AMG Cabriolet: Η ανοιχτή limo που έγινε και σούπερ σπορ
Mercedes

Η Mercedes έχει επιστρέψει, διαδικτυακά τουλάχιστον, από το Σεπτέμβριο και έπειτα από 45 ολόκληρα χρόνια σε ένα εξαιρετικά κλειστό κλαμπ, αυτό των κάμπριο υπερ- πολυτελείας.

Το οποίο, μέχρι στιγμής τουλάχιστον και πέρα από την ολοκαίνουργια S-Class Cabriolet, έχει μόλις άλλα δύο μέλη, τα αντίστοιχα μοντέλα των Bentley και Rolls Royce.

Τώρα, λιγότερο από ένα μήνα από την επίσημη πρεμιέρα στο Ντιτρόιτ της ανοιχτής έκδοσης της μεγάλης της λιμουζίνας, της S-Class, η γερμανική εταιρεία έδωσε στη δημοσιότητα στοιχεία και φωτογραφίες από την top εκδοχή της, την S65 AMG Cabriolet. Με το θηριώδη V12 των 6.000 κυβικών, ο οποίος με τη βοήθεια 2 turbo αποδίδει 630 άλογα και 1.000 Νm, που καταλήγουν στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου AMG Speedshift 7G-Tronic. Και εξασφαλίζουν εξαιρετικές επιδόσεις, όπως 0-100 σε 4,1 δεύτερα και τελική 300 χλμ./ ώρα, για την περίπτωση που υπάρχει το AMG Driver Package.

Η εξαιρετικά ποιοτική μαλακή οροφή διπλώνει, όπως και στις άλλες εκδόσεις της ανοιχτής S-Class, στο πορτμπαγκάζ τόσο με τηλεχειρισμό σε 20 δεύτερα όσο και εν κινήσει μέχρι τα 60 χλμ./ ώρα, ενώ ο στόχος από την πρώτη στιγμή της εξέλιξης του συβαρίτικου κάμπριο ήταν η μεγαλύτερη δυνατή άνεση των τεσσάρων επιβατών του. Ανεξάρτητα από τον κινητήρα και από το αν η οροφή είναι κλειστή ή ανοιχτή.

Έτσι και προκειμένου οι επιβάτες της να βλέπουν ουρανό χωρίς καμία ενόχληση υπάρχουν όλα τα διαθέσιμα συστήματα, όπως τα Aircap και Airscarf (μίνι αεροτομή στο παρμπρίζ που οδηγεί τον αέρα πάνω από την καμπίνα και σύστημα θέρμανσης του αυχένα αντίστοιχα), αλλά και θερμαινόμενα καθίσματα μπροστά και πίσω σε συνδυασμό με επίσης θερμαινόμενα υποβραχιόνια αλλά και με τη στοχευμένη λειτουργία του ηλεκτρονικά ελεγχόμενου συστήματος κλιματισμού.

Την προστασία των επιβαινόντων σε περίπτωση ανατροπής την αναλαμβάνουν αναδιπλούμενα ρολ-μπαρ που βρίσκονται στο πίσω μέρος, ενώ σε ότι αφορά τον εξοπλισμό γενικά υπάρχουν όλα τα συστήματα ασφάλειας, διασύνδεσης κι διευκόλυνσης που βρίσκει κανείς και στις κλειστές εκδοχές της κορυφαίας Mercedes.

Πέρα από τον V12 της S65 AMG η Mercedes S-Class Cabriolet θα είναι διαθέσιμη αρχικά και με δύο ακόμα κινητήρες. Ο πρώτος είναι ο V8 των 4.700 κυβικών και των δύο turbo της S500, που αποδίδει 477 ίππους και συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων. Ο άλλος είναι ο επίσης V8 με διπλά turbo και 585 ίππους της S63 AMG, η οποία μπορεί να είναι και τετρακίνητη, αρκεί το τιμόνι της να μην είναι δεξιά.

Οι τιμές του υπερ- πολυτελούς τετραθέσιου κάμπριο της Mercedes θα ξεκινούν σαφώς πιο πάνω από τις 183.350 ευρώ που κοστίζει η αντίστοιχη S500 κουπέ, ποσό που για την S65 AMG είναι 367.000.