Η Τoyota πρωτοπορεί με τη δυνατότητα on-line αγοράς με την αποκλειστική έκδοση, Yaris Hybrid e-nergy

Toyota Ελλάς εδώ και δεκαετίες πρωτοπορεί στον τομέα των πωλήσεων, χάρη στα πολλαπλά πλεονεκτήματα που διαθέτουν τα προϊόντα της, αλλά και μέσα από την φιλοσοφία της, η οποία αποδίδει «ορατά» οφέλη προς τον πελάτη, την εκπλήρωση των προσδοκιών του και την απόλυτη ικανοποίηση των αναγκών του.

Διαβάστε επίσης

Πιστή στην φιλοσοφία αυτή, η Τoyota Ελλάς σήμερα, παρουσιάζει για πρώτη φορά ένα ακόμα πρωτοποριακό διαδικτυακό πρόγραμμα on-line πώλησης με την αποκλειστική έκδοση 65 Yaris Hybrid e-nergy.

Συγκεκριμένα, το πρόγραμμα αυτό παρέχεται στον Έλληνα καταναλωτή, αποκλειστικά on-line, η δυνατότητα να αγοράσει ένα από τα διαθέσιμα 65 Yaris e-nergy από όπου κι αν βρίσκεται, αλλά και να επιλέξει ηλεκτρονικά  τον Εξουσιοδοτημένο Έμπορο που επιθυμεί να εξυπηρετηθεί για την παράδοση/παραλαβή του αυτοκινήτου του. Επιπρόσθετα, η on-line κράτηση της παραγγελίας του αυτοκινήτου ολοκληρώνεται εύκολα και με πλήρη ασφάλεια, χωρίς χρονοβόρες ή πολύπλοκες διαδικασίες.

Η αποκλειστική έκδοση, Yaris Hybrid e-nergy βασίζεται στην έκδοση Yaris Hybrid Bi-Tone, που ήδη έχει γνωρίσει μεγάλη εμπορική επιτυχία μέχρι σήμερα, σε αποκλειστικό cyan μεταλλικό χρώμα και λεπτομέρειες cyan στο εσωτερικό. 

Yaris Cyan

Ο κάθε ενδιαφερόμενος, μπορεί να περιηγηθεί στην ειδικά σχεδιασμένη ιστοσελίδα http://www.toyota.gr/yaris-e-nergy και αμέσως θα ανακαλύψει όλες τις λεπτομέρειες προδιαγραφών και τεχνικών χαρακτηριστικών του Yaris Hybrid e-nergy, ενώ θα έχει την ευκαιρία να εξερευνήσει, με ευκολία και άνεση, τα βήματα της online κράτησης.

Επιπρόσθετα, η συγκεκριμένη ενέργεια της Toyota Eλλάς έχει ήδη βγει digital στον «αέρα» και με τίτλο: “NEW GAME. NEW RULES’’ , όπου, μεταξύ άλλων, προβάλλεται βίντεο με την Eλληνίδα Πρωταθλήτρια Τένις και «Πρεσβευτή» της καμπάνιας, Μαρία Σάκκαρη.

Toyota Ελλάς για μια ακόμα φορά «αλλάζει τους κανόνες», πρωτοπορώντας και προσφέροντας στον έλληνα καταναλωτή υπηρεσίες τέτοιες που διευκολύνουν την ζωή και τους ρυθμούς της καθημερινότητας του, ενώ ταυτόχρονα, φροντίζει συνεχώς να παρέχει στους πελάτες της την μέγιστη ικανοποίηση μέσα από ευχάριστα αξέχαστες εμπειρίες εξυπηρέτησης.


Διαβάστε επίσης

H Toyota είναι και πάλι η πρώτη σε αξία αυτοκινητοβιομηχανία

Αυτοκίνητο: To πρώτο σπορ μοντέλο της Toyota είχε κινητήρα 800 κυβικών και 45 ίππων

Αυτοκίνητο: To Toyota Hilux συμπλήρωσε μισό αιώνα στους δρόμους και πέρα από αυτούς

Αυτοκίνητο: Tο νέο Toyota RAV4 έγινε και πάλι πιο SUV και θέλει να επιστρέψει στο προσκήνιο