ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Αυτή είναι η νέα BMW M2 Coupe

Αυτή είναι η νέα BMW M2 Coupe
BMW

Η νέα BMW Μ2 Coupe, που θα παρουσιαστεί επίσημα στις αρχές του 2016 στην έκθεση του Ντιτρόιτ, δεν θέλει να περνά απαρατήρητη.


Κάθε άλλο μάλιστα μιας και τα τονισμένα της φτερά, ο προφυλακτήρας με τη μεγάλη εισαγωγή αέρα, τα αεροδυναμικά βοηθήματα, οι 4 απολήξεις της εξάτμισης και οι 19άρες ζάντες θέλουν να τονίσουν τόσο το σπορ χαρακτήρα της όσο και την κορυφαία θέση της μεταξύ των άλλων μοντέλων της σειράς 2.

Ανάλογη είναι βέβαια η αίσθηση και από το εσωτερικό, όπου το σπορ τιμόνι και τα μπάκετ καθίασματα συνυπάρχουν με τις επενδύσεις από ανθρακόνημα και τις λεπτομέρειες από χρώμιο.

Στη γκάμα της BMW, η Μ2 Coupe θα αντικαταστήσει τόσο την αντίστοιχη M1 όσο και τη M235i, ενώ χωρίς αμφιβολία συγκαταλέγεται στα πιο γρήγορα κουπέ της κατηγορίας της. Αυτό οφείλεται κατά κύριο λόγο στον κινητήρα της, τον 6κύλινδρο turbo των 3.000 κυβικών που αποδίδει 370 άλογα και 464 Nm, που καταλήγουν βέβαια στους πίσω τροχούς.

BMW M2 COUPE 7

πηγή: ΒΜW

Μάλιστα με το overboost η ροπή φτάνει για λίγο τα 500 Nm, ενώ οι επιδόσεις είναι εξαιρετικές: με το στάνταρ χειροκίνητο κιβώτιο των 6 σχέσεων το 0-100 ολοκληρώνεται σε μόλις 4,5 δεύτερα, ενώ με το αυτόματο διπλού συμπλέκτη M-DCT των 7 σχέσεων η Μ2 είναι ακόμα πιο γρήγορη, καθώς η αντίστοιχη τιμή γίνεται 4,3 δεύτερα.

Η τελική σε κάθε περίπτωση περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250, ενώ στο σημείο αυτό μια διευκρίνιση είναι απαραίτητη: ο κινητήρας της M2 δεν είναι ίδιος με αυτόν των M3 και M4. Ναι μεν και οι δύο είναι 6κύλινδροι 3.000 κυνικών, αλλά αυτός των μεγαλύτερων μοντέλων έχει 2 turbo και η απόδοσή του φτάνει τους 431 ίππους.

Από την άλλη για την ανάρτηση της Μ2 έχουν χρησιμοποιηθεί εξαρτήματα από αλουμίνιο που προέρχονται από τις Μ3 και Μ4, το τιμόνι με την ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση έχει χαρτογράφηση M, το διαφορικό Active M είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενο, ενώ τα φρένα με τις τετραπίστονες μπλε δαγκάνες μπροστά είναι φυσικά αναβαθμισμένα.

Η M2 των 1.570 κιλών θα είναι διαθέσιμη από την ερχόμενη άνοιξη, με την τιμή της να ξεκινά στη Γερμανία από τις 56.700 ευρώ, που σημαίνει πως είναι αισθητά πιο φτηνή σε σχέση με τη M4 (κατά 16.000 ευρώ), αλλά είναι ακριβότερη και από το Audi RS3 των 367 ίππων (από 52.700 ευρώ) και από την ανανεωμένη A45 AMG (από 51.051 ευρώ στη Γερμανία), που με 381 άλογα είναι η πιο δυνατή της κλάσης.

Στην Ελλάδα οι διαφορές τιμής μεταξύ των τριών super hot hatches αναμένονται ακόμα μεγαλύτερες, εξαιτίας των 3.000 κυβικών της M2.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ