Το παρελθόν και η ιστορία, όπως συμβαίνει συνήθως, είναι ιδιαίτερα σημαντικά και για τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Όχι μόνο γιατί το στυλ και οι αισθητικές επιλογές κάνουν τον κύκλο τους και επιστρέφουν αλλά και γιατί καταδεικνύουν την εξέλιξη της μάρκας. Σε όλους τους τομείς.

Η BMW για παράδειγμα τη δεκαετία του ’60 κατασκεύαζε ίσως τα πιο όμορφα αυτοκίνητα της ιστορίας της, όπως για παράδειγμα τη 1600 GT, η Glas GT όπως την έλεγαν τότε. Ταυτόχρονα είχε και έναν δραστήριο και πολύ ενεργό αντιπρόσωπο στις ΗΠΑ, ονόματι Max Hoffmann, ο οποίος είχε βαθιά γνώση της εκεί αγορά -που για τους Ευρωπαίους τότε ήταν tabula rasa- και ένστικτο για το ποιο μοντέλο θα μπορούσε να εξελιχτεί σε εμπορική επιτυχία.

Βασιζόμενος λοιπόν σε αυτό του ένστικτο «παρήγγειλε» στο εργοστάσιο στο Μόναχο την ανοιχτή έκδοση της κουπέ 1600 GT. Στα κεντρικά της BMW ανταποκρίθηκαν, μπήκαν στη διαδικασία της εξέλιξης και κατασκεύασαν δύο πρωτότυπα. Το ένα καταστράφηκε ολοσχερώς, το άλλο είναι αυτό των φωτογραφιών μας.

Το οποίο δείχνει σαν μόλις να ολοκληρώθηκε η κατασκευή του, μιας και μόλις τέλειωσε η αναπαλαίωσή του από το ειδικό τμήμα Classic της γερμανικής εταιρείας. Με τη δέουσα προσοχή και σε κάθε λεπτομέρεια -χαρακτηριστική το κόκκινο εσωτερικό και η επίσης κόκκινη μαλακή οροφή- μιας η 1600 GT Convertible είναι η μια και μοναδική που υπάρχει στον κόσμο. Για 51 χρόνια ήταν μέρος μιας ιδιωτικής συλλογής, ενώ πλέον θα εκτίθεται στο μουσείο της μάρκας.

Όπως καταλαβαίνετε τότε, τη δεκαετία του ’60, η BMW δεν αποφάσισε τελικά να την κατασκευάσει κανονικά και έτσι ίσως έχασε μια ευκαιρία για ένα ακόμα επιτυχημένο μοντέλο την άλλη πλευρά του Ατλαντικού.  

Διαβάστε επίσης
Δες τον κόσμο μέσα από το φακό του CNN Greece. Ακολούθησέ μας στο Instagram!