Η έκθεση του Τόκιο, μια από τις πρώτες της νέας χρονιάς, θα αρχίσει στις 11 Ιανουαρίου αλλά η Suzuki έδωσε ήδη στη δημοσιότητα τις φωτογραφίες δύο πρωτοτύπων του νέου της μικρού SUV. Του Jimny, που είναι ήδη επιτυχημένο χάρη στην κλασική για SUV εμφάνισή του αλλά και το hard core χαρακτήρα του. Ο οποίος προσδιορίζεται από το ξεχωριστό πλαίσιο τύπου σκάλας, την κατά επιλογή τετρακίνηση και τις κοντές του σχέσεις.

Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το Jimny Sierra, το οποίο είναι ένα μικρό πικάπ, που εμφανίζεται σε μια κατηγορία που τον τελευταίο καιρό γνωρίζει ιδιαίτερη άνθηση. Βέβαια δεν είναι η πρώτη φορά που η Suzuki δηλώνει παρούσα σε αυτή την ιδιαίτερη κλάση, μιας και έκδοση πικάπ είχε, πριν από 20 και  βάλε χρόνια και ο προκάτοχος του Jimny της πρώτης γενιάς, το SJ.

Αξιοσημείωτο είναι πάντως πως το Jimny Sierra έχει και άλλη μάσκα, προκειμένου να γίνεται άμεσα αντιληπτό πως πρόκειται για κάτι το διαφορετικό. Παράλληλα, ως πρωτότυπο τουλάχιστον, διαθέτει τόσο μια τονισμένη ποδιά με εμφανείς κρίκους ρυμούλκησης για να διαλύσει κάθε υπόνοια ότι είναι soft, αλλά και τέσσερις προβολείς πάνω στο ρολ-μπαρ του. Προφανώς για τον ίδιο λόγο. Η καμπίνα του είναι του τύπου «μιάμιση», καθώς πίσω από τα καθίσματα δείχνει να υπάρχει λίγος χώρος, ενώ η καρότσα, λόγω των συνολικά μικρών του διαστάσεων, είναι λιλιπούτεια. Χαρακτηριστικές είναι και οι επενδύσεις από ξύλο στα πλάγια, που δίνουν και μια αμερικάνικη νότα, παρά το ότι πρόκειται για "νάνο" της κατηγορίας.

SUZUKI JIMNY SURVIVOR

Τo Jimny Survivor είναι έτοιμο για μεγάλες off road περιπέτειες, Ψάρη στον επιπλέον εξοπλισμό του, το μικρό του βάρος και τη μεγάλη απόστασή του από το έδαφος. Πηγή: Suzuki

Το δεύτερο πρωτότυπο ονομάζεται Jimny Survivor και όπως λέει και το όνομά του διαθέτει εξοπλισμό -από χωμάτινα λάστιχα και εργάτη μέχρι αλουμινένιες προστατευτικές ποδιές- ώστε να τα βγάλει πέρα και στις πιο δύσκολες off road διαδρομές. Εκμεταλλευόμενο και το μικρό του βάρος.

Ο εξοπλισμός πάντως του Jimny Survivor θα μπορεί να βρεθεί και σε εταιρείες after market αξεσουάρ, ενώ ενδιαφέρον είναι πως και τα δύο πρωτότυπα είναι λόγω μήκους, K-Cars. Ανήκουν δηλαδή στη μικρότερη κατηγορία σύμφωνα με την ιαπωνική νομοθεσία και για αυτόν το λόγο κινούνται από ένα υπερ- τροφοδοτούμενο κινητήρα μόλις 660 κυβικών.

Αν ποτέ περάσουν στην κανονική παραγωγή ο κινητήρας τους για την Ευρώπη θα είναι και πάλι ο ατμοσφαιρικός των 1.500 κυβικών της μάρκας, ενώ το Sierra μπορεί να είναι διαθέσιμο και με μεγαλύτερο μεταξόνιο προκειμένου να έχει και μια πιο πρακτική καρότσα. Κάτι άλλωστε που συνέβαινε πριν δεκαετίες και με το αντίστοιχο SJ.

Διαβάστε επίσης
Δες τον κόσμο μέσα από το φακό του CNN Greece. Ακολούθησέ μας στο Instagram!