Η Renault μπορεί να άργησε με την αναβίωση της θρυλικής Alpine που είχε γράψει τη δική της ιστορία και στα ράλι, αλλά η σύγχρονη Α110 αποδείχθηκε άξια διάδοχός της. Κερδίζοντας εντυπώσεις, διακρίσεις και βραβεία, τόσο για την εμφάνισή της όσο και για τα δυναμικά της χαρακτηριστικά. Τα οποία σε μεγάλο βαθμό οφείλονται στο χαμηλό της βάρος που κυμαίνεται γύρω στα 1.00 κιλά αλλά και στην απόδοση του κινητήρα της των 250 ίππων από 1.800 κυβικ;ά.

Βέβαια σε αυτές τις περιπτώσεις η μια έκδοση αρκετές φορές δεν είναι αρκετή και έτσι οι Γάλλοι έχουν μάλλον αποφασίσει να διευρύνουν τη γκάμα της Alpine A110 προκειμένου να την κάνουν πιο ελκυστική σε ένα πιο μεγάλο κοινό.

Έτσι σύμφωνα με τις φήμες το φθινόπωρο θα είναι διαθέσιμη και μια ακόμα πιο ισχυρή έκδοσή της, η οποία θα χρησιμοποιεί το υπερ- τροφοδοτούμενο σύνολο των 1.800 κυβικών που κινεί και το top Megane RS και θα αποδίδει και εδώ γύρω στους 300 ίππους. Οι οποίοι σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος που προαναφέραμε θα εξασφαλίζουν ένα 0-100 χλμ./ ώρα σε σχεδόν 4,0 δεύτερα. Τιμή που κολακεύει και πολύ πιο ακριβά σούπερ σπορ μοντέλα.

Ταυτόχρονα οι πληροφορίες αναφέρουν και ένα ρόουντστερ Alpine A110 που θα κάνει την εμφάνισή του πιο αργά. Κατά πάσα πιθανότητα το 2020, ενώ για το απώτερο μέλλον γίνεται λόγος και για ένα SUV με τα σήματα της Alpine.

Το τελευταίο και με βάση τη συνεργασία που υπάρχει ήδη μεταξύ του γαλλο- ιαπωνικού ομίλου των Renault- Nissan- Mitsubishi και της Daimler (Mercedes) θα έχει αρκετά κοινά, τόσο σε ότι αφορά το πλαίσιο όσο και τους κινητήρες και τη μετάδοση, με τη νέα γενιά της GLA. Η οποία αναμένεται κατά τη διάρκεια του 2020. Μάλιστα το πιο πιθανό είναι το SUV της Alpine να έχει και ηλεκτρική έκδοση.

Διαβάστε επίσης
Δες τον κόσμο μέσα από το φακό του CNN Greece. Ακολούθησέ μας στο Instagram!