H «μικρή» Lamborghini, η Huracan, περνά στη δεύτερη φάση της ζωής της, ανανεώνεται οπτικά αλλά και ουσιαστικά και αποκτά, όπως άλλωστε συνηθίζει η ιταλική εταιρεία σε αυτές τις περιπτώσεις το προσωνύμιο Evo.

Διαβάστε επίσης

H Εvo λοιπόν έχει υιοθετήσει αρκετά στοιχεία από την σπέσιαλ Performante. Κάτι που σημαίνει πως έχει ειδικά εξελιγμένη αεροδυναμική, ενώ αισθητικά διακρίνεται τόσο από τον καινούργιο εμπρός προφυλακτήρα με τις πιο εμφατικές εισαγωγές αέρα -διαφορετικές είναι και αυτές στα πίσω φτερά της- όσο και από το επανασχεδιασμένο πίσω μέρος της. Στο οποίο κυριαρχούν οπτικά οι μεγάλες απολήξεις της εξάτμισης, τοποθετημένες ψηλά δίπλα από την πινακίδα κυκλοφορίας.

Από την Performante προέρχεται και η εκδοχή των 640 ίππων του ατμοσφαιρικού V10 των 5.200 κυβικών που πλέον θα την κινεί. Και ο οποίος, χάρη στο σχετικά μικρό βάρος των 1.422 κιλών εξασφαλίζει ένα 0-100 χλμ./ ώρα σε μόλις 2,9 δεύτερα και μια τελική ταχύτητα 325 χλμ./ ώρα.

Για την επίτευξη της τελευταίας ρόλο παίζει και η αναβαθμισμένη αεροδυναμική που προαναφέραμε, ενώ ενδιαφέρον είναι πως η Huracan έχει τετρακίνηση, τετραδιεύθυνση και ενεργητική ανάρτηση με μαγνητοροϊκά αμορτισέρ. Ταυτόχρονα διαθέτει και τρία προγράμματα οδήγησης, τα Strada, Sport και Corsa, ενώ ενδιαφέρον είναι πως τα πάντα που έχουν να κάνουν με τα δυναμικά της χαρακτηριστικά ελέγχονται από το σύστημα LDVI (Lamborghini Dinamica Veicolo integrata). Το οποίο έχει τη δυνατότητα, λαμβάνοντας υπόψη στοιχεία από το σύστημα διεύθυνσης, το γκάζι και το φρένο και συνυπολογίζοντας τη σχέση στο κιβώτιο αλλά και το πρόγραμμα οδήγησης, να «γνωρίζει» τι περιμένει για τη συνέχεια ο οδηγός και να κάνει από πριν τις απαιτούμενες ρυθμίσεις. Έτσι σύμφωνα με την ιταλική εταιρεία είναι ιδιαίτερα άμεση αλλά και εύκολη στην οδήγησή της.

Οι αλλαγές στο εσωτερικό περιλαμβάνουν μια κάθετη, αλά tablet, οθόνη αφής 8,4 ιντσών στην κεντρική κονσόλα, από την οποία ελέγχονται τα πάντα και έτσι έχει εκλείψει η πανσπερμία κουμπιών που επικρατούσε μέχρι τώρα. Παράλληλα υπάρχει και η δυνατότητα ενός προαιρετικού συστήματος τηλεμετρίας, που επίσης το χειρίζεται κανείς μέσω της κεντρικής οθόνης αφής.

Η ανανεωμένη Lamborghini Huracan Evo κοστίζει στη Γερμανία από 184.034 ευρώ προ φόρων.


Διαβάστε επίσης

Αυτοκίνητο: To αγωνιστικό τμήμα της Lamborghini έφτιαξε μοντέλο για έναν καθώς και αγωνιστική Urus

Πόσο γρήγορα πιάνει η Lamborghini Urus τα 100 χλμ./ ώρα από στάση;

Μπορεί η Lamborghini να φτιάξει αυτοκίνητο που θα ανταγωνίζεται την Aston Martin Valkyrie;

Η κορυφαία Lamborghini Aventador SVJ είναι εξαιρετικά αεροδυναμική: Δείτε τα μυστικά της