H CES, η μεγάλη έκθεση ηλεκτρονικών στο Λας Βέγκας, προσελκύει τα τελευταία χρόνια πολλούς κατασκευαστές αυτοκινήτων. Τόσο καταξιωμένους όσο και νεόκοπους, όπως είναι η κινεζική Byton.

H οποία πέρυσι παρουσίασε ένα πρωτότυπο, το οποίο φέτος εξελίχθηκε περαιτέρω, πήρε έγκριση τύπου και θα αρχίσει να πωλείται, στην Κινεζική αγορά, προς τα τέλη του 2019. Ονομάζεται Byton M-Byte και ένα από τα χαρακτηριστικά του είναι και το ταμπλό του, το οποίο στη φετινή CES παρουσιάζεται στην τελική του μορφή.

Οι Κινέζοι το αποκαλούν Shared Experience Display, η διαγώνιός του ούτε λίγο ούτε πολύ φτάνει τις 48 ίντσες και όπως φαίνεται και από τις φωτογραφίες στην ουσία καλύπτει όλο το πλάτος του παρμπρίζ. Υπερβολή; Αναμφίβολα, ειδικά αν λάβει κανείς υπόψη του πως για τον έλεγχό του και μόνο υπάρχουν άλλες δύο οθόνες. Μια 8 ιντσών στην κονσόλα και μια 7 ενσωματωμένη στο κεντρικό τμήμα του τιμονιού, ακριβώς πάνω από τον αερόσακο.

Οι Κινέζοι πάντως σίγουρα είναι γνώστες της υπερβολής του ταμπλό και σπεύδουν να διευκρινήσουν πως η παρουσία του δεν επηρεάζει διόλου τις προδιαγραφές ασφαλείας ανεξάρτητα από την περιοχή του κόσμου στην οποία θα πωλείται το M-Byte. Παράλληλα οι τεχνικές προδιαγραφές περιλαμβάνουν διαμοιρασμό της πραγματικά τεράστιας οθόνης ώστε ο οδηγός να λαμβάνει την πληροφόρηση που θέλει και ο συνοδηγός με τους επιβάτες να εκμεταλλεύονται τις δυνατότητες του συστήματος infotainment. Στις άκρες της πάντως θα προβάλλονται οι εικόνες από τις κάμερες που υπάρχουν στη θέση των εξωτερικών καθρεφτών.

H έκδοση παραγωγής του Byton M-Byte πάντως δεν θα διαφοροποιείται από το πρωτότυπο σε ότι αφορά το σύστημα πρόωσής της. Έτσι θα υπάρχει μια εκδοχή με κίνηση στους πίσω τροχούς και 272 ίππους και μια τετρακίνητη, με έναν ηλεκτροκινητήρα σε κάθε άξονα και συνδυαστική απόδοση 476 ίππων. Όσο για την αυτονομία θα κυμαίνεται, ανάλογα με τις μπαταρίες, από τα 400 έως και τα 500 χιλιόμετρα.

Διαβάστε επίσης
Δες τον κόσμο μέσα από το φακό του CNN Greece. Ακολούθησέ μας στο Instagram!