Τo Leaf της Nissan είναι το πιο επιτυχημένο ηλεκτρικό μοντέλο και λογικά η ιαπωνική εταιρεία προκειμένου να συντηρήσει και αυτήν την εμπορική πορεία εμπλουτίζει τη γκάμα με νέες εκδόσεις εξοπλισμού, τις οποίες ονομάζει 3.ZERO.

Διαβάστε επίσης

Τα Leaf 3.Zero μεταξύ άλλων θα περιλαμβάνουν τόσο το e-Pedal, το έξυπνο πεντάλ δηλαδή με το οποίο και στις περισσότερες περιπτώσεις γίνεται τόσο η επιτάχυνση όσο και η επιβράδυνση του αυτοκινήτου, όσο και το ProPilot. Το οποίο έχει σχεδιαστεί για χρήση σε μία λωρίδα σε έναν αυτοκινητόδρομο και έχει βελτιστοποιηθεί για λειτουργία σε βαριά κυκλοφοριακή συμφόρηση, ή σε σενάρια οδήγησης σε αυτοκινητόδρομους ταχείας κυκλοφορίας.

Πιο σημαντική όμως προσθήκη είναι αυτή της έκδοσης περιορισμένης παραγωγής -στην Ευρώπη θα έρθουν, αρχικά τουλάχιστον, 5.000 μονάδες- e+. Η οποία παρουσιάστηκε στην έκδοση ηλεκτρονικών CES στο Λας Βέγκας και σε σχέση με τη στάνταρ εκδοχή του μοντέλου διαθέτει μια μεγαλύτερη μπαταρία.

Η οποία αποτελείται από 288 στοιχεία, έναντι 192 της στάνταρ μπαταρία των 40 kWh, με αποτέλεσμα να υπάρχει αύξηση της τάξης του 25% σε ότι αφορά την ενεργειακή πυκνότητα και 55% από πλευράς ενεργειακής χωρητικότητας. Που στην προκειμένη περίπτωση φτάνει τα 62 kWh. Σημαντικό είναι πως όλα αυτά έχουν επιτευχθεί χωρίς ουσιαστική αύξηση του μεγέθους της συστοιχίας των συσσωρευτών.

Στην πράξη η μεγαλύτερη μπαταρία του Leaf e+ Limited Edition προσθέτει άλλα 100 χιλιόμετρα στην αυτονομία του μοντέλου, το οποίο συνολικά και με βάση τις τελευταίες και πιο αυστηρές προδιαγραφές WLTP, που βρίσκονται πολύ πιο κοντά στις πραγματικές συνθήκες, μπορεί να καλύψει μέχρι και 385 χιλιόμετρα με μια πλήρη φόρτιση.

Ενδιαφέρον είναι πως το Leaf e+ διαθέτει ταυτόχρονα και ένα ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος αποδίδει 217 ίππους και 340 Nm -από 150 ίππους και 320 Nm της απλής έκδοσης- και εξασφαλίζει μια τελική ταχύτητα 155 χλμ./ ώρα. Ταυτόχρονα το Leaf e+ υποστηρίζει και το νέο σύστημα φόρτισης Quick Charging με ισχύ 70 ή 100 kW για πιο σύντομη διαδικασία.


Διαβάστε επίσης

Tο επιτυχημένο Nissan Qashqai αποκτά νέο turbo βενζίνης 1.300 κυβικών με 140 και 163 ίππους

To νέο Nissan GT-R θέλει να είναι το πιο γρήγορο super sports car

Αυτοκίνητο: To ηλεκτρικό Nissan Leaf γίνεται πιο σπορ και δυναμικό ως Νismo

Με το GT-R50 γιορτάζεται ο μισός αιώνας ζωής της Italdesign και του κορυφαίου σπορ Nissan