Από τη στιγμή που αυτοκίνητα περιορισμένης παραγωγής και πανάκριβης τιμής εξαντλούνται μέσα σε λίγες μόλις εβδμάδες είναι πολύ λογικό να προκύπτουν μικρο- κατακευαστές που προσπαθούν να εκμεταλλευτούν τη ζήτηση για ξεχωριστές κατασκευές.

Διαβάστε επίσης

Κάποιοι από αυτούς λειτουργούν με τη λογική που ακολουθούσαν οι «καροσσερίες», που ήταν ιδιαίτερα δημοφιλείς, κυρίως στην Ιταλία, τις δεκαετίες του ‘50 και του ΄60. Χρησιμοποιούν δηλαδή σα βάση ένα καθιερωμένο μοντέλο και δημιουργούν ένα ιδιαίτερο αμάξωμα.

Αυτή ακριβώς είναι και η προσέγγιση της ρώσικης Bilenkin Classic Cars: με αφετηρία την 8κύλινδρη BMW Μ3 των 420 ίππων της προηγούμενης γενιάς έχει δημιουργήσει το Vintage. Το οποίο δικαιολογεί απόλυτα τόσο τη δική του επωνυμία όσο και το συνθετικό Classic Cars της εταιρείας, καθώς η εικόνα του παραπέμπει αμέσα σε εκείνη του δίασημου Volvo P1800, του αυτοκινήτου του «Αγίου» στην ομώνυμη τηλεοπτική σειρά του ’60, με πρωταγωνιστή τον μετέπειτα James Bond, Roger Moore.

Μάλιστα το ρετρό στυλ δεν έχει υιοθετηθεί μόνο στη συνολική εικόνα του Vintage, αλλά και στις λεπτομέρεις, όπως είναι π.χ. οι κλασικοί μεταλλικοί προφυλακτήρες ή τα διακοσμητικά από χρώμιο. Παράλληλα στο εσωτερικό η σύγχρονη τεχνολογία που έχει παραληφθεί από τη BMW M3, είτε ενσωματώνεται πολύ επιτυχημένα είτε κρύβεται κάτω από περιτυλίγματα εποχής -δείτε το ηχοσύστημα στο slide show και θα συμφωνήσετε μαζί μας.

Φυσικά η σπορ BMW παρέχει, πέρα από τον κινητήρα και το πλαίσιό της τόσο την ανάρτηση όσο και τα ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά κυκλώματά της, με αποτέλεσμα το νοσταλγικό look να συνοδεύεται από μια ενδιαφέρουσα αλλά και ασφαλή οδική συμπεριφορά, σύμφωνα με τα σύγχρονα δεδομένα.

To Vintage παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην έκθεση του Ντουμπάι, επιλογή κάθε άλλο παρά τυχαία, μιας και εκεί δραστηριοποιούνται πολλοί από όσους ψάχνουν ιδιαίτερα αυτοκίνητα, ει δυνατόν και συλλεκτικά, προκειμένου να ξεχωρίζουν. Και βέβαια είναι διατεθειμένοι να καταβάλουν το ανάλογο αντίτιμο, που στην περίπτωση του Bilenkin Vintage ξεκινά από τις 130.000 ευρώ. Και μπορεί πολύ εύκολα να φτάσει και τις 250.000, αν κάποιος εκμεταλλευθεί τις μεγάλες δυνατότητες προσωποποίησής του, που θεωρούνται εκ των ουκ άνευ σε αυτοκίνητα αυτής της συνομοταξίας.


Διαβάστε επίσης

Τα παιχνίδια της παιδικότητας μας & ένας Ιππότης της Ασφάλτου στην Τεχνόπολη

To ρολόι του bon vivant Φαρούκ της Αιγύπτου έκανε ρεκόρ

Γιατί μια φωτογραφική μηχανή του 1923 αξίζει 2,4 εκατομμύρια ευρώ;

Μόνα Λίζα σε 4 τροχούς: διάκριση για το supercar του 1936 Bugatti Type 57SC Atlantic