ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Αυτοκίνητο: Τέλος εποχής, μετά από 65 ολόκληρα χρόνια, για την κλασική Corvette με τη Final Edition

Αυτοκίνητο: Τέλος εποχής, μετά από 65 ολόκληρα χρόνια, για την κλασική Corvette με τη Final Edition

H τρέχουσα Corvette, αυτή που ονομάζεται και C7, ολοκληρώνει με την αντικατάστασή της μιας ολόκληρη εποχή για το πλέον γνωστό και διάσημο υπεραυτοκίνητο της άλλης πλευράς του Ατλαντικού. Μιας εποχής που ξεκίνησε πριν από 65 και πλέον χρόνια, το 1953 και από τότε χαρακτηριζόταν από τα εντυπωσιακά αμαξώματα, τους πολλούς κυλίνδρους και τα άφθονα κυβικά, τις πολύ καλές επιδόσεις και βέβαια την παραδοσιακή διάταξη των σπορ αυτοκινήτων με τον κινητήρα μπροστά και την κίνηση πίσω.

Η νέα γενιά της, η C8, που είναι κυριολεκτικά προς των πυλών, θα διαθέτει όλα τα παραπάνω εκτός από τη θέση του κινητήρα, καθώς για πρώτη φορά στην ιστορία του μοντέλου θα βρίσκεται στο κέντρο του αμαξώματος, ακριβώς πίσω από τις πλάτες οδηγού και συνοδηγού.

Η σημαντική αυτή αλλαγή δίνει και μια άλλη διάσταση, ίσως και συλλεκτική, στην έκδοση με την οποία η τρέχουσα Corvette θα ολοκληρώσει την παρουσία στη Γηραιά Ήπειρο και η οποία θα ονομάζεται, εύστοχα, Final Edition. Και θα είναι διαθέσιμη τόσο ως Grand Sport όσο και ως Z06, με τον V8 των 6.200 κυβικών να αποδίδει στην πρώτη περίπτωση 466 ίππους και στη δεύτερη 659. Τα διαθέσιμα κιβώτια είναι ένα αυτόματο 8 σχέσεων και ένα χειροκίνητο με 7.

Η ειδοποιός διαφορά των Final Editions από τις άλλες Corvette είναι, πέρα από τα αντίστοιχα λογότυπα, ο διευρυμένος εξοπλισμός τους, ο οποίος πέρα από όλα τα άλλα περιλαμβάνει κεραμικά δισκόφρενα ή από ανθρακονήματα, νέες πιο σπορ ρυθμίσεις για την ανάρτηση, σύστημα καταγραφής επιδόσεων, σπορ καθίσματα Competition και επενδύσεις από δέρμα Nappa για το εσωτερικό. Όσο για τις τιμές των τελευταίων των κλασικών Corvette ξεκινούν, στη Γερμανία, από 116.500 ευρώ για την Grand Sport Final Edition 116.500 ευρώ και από 139.500 ευρώ για τη Z06 Final Edition.

CORVETTE FINAL EDITION EUROPE 2a

Η κλασική διάταξη με τον κινητήρα μπροστά και την κίνηση πίσω σε συνδυασμό με το χαρακτηριστικά μεγάλο καπό θα είναι σύντομα παρελθόν για το πλέον κλασικό σπορ μοντέλο των ΗΠΑ, που στην επόμενη γενιά του, τη C8, θα έχει τον κινητήρα στο κέντρο. Πηγή: Corvette

ΔΗΜΟΦΙΛΗ