To ST είναι παραδοσιακά το δεύτερη τη τάξη σπορ μοντέλο στη γκάμα του Ford Focus και μέχρι να παρουσιαστεί η καινούργια γενιά του RS η κορυφαία εκδοχή του που μπορεί να αποκτήσει κανείς.

Παράλληλα με την εμφάνισή του δόθηκε τέλος σε ένα σίριαλ αναφορικά με τον κινητήρα του, καθώς οι φήμες έλεγαν πως θα κινείται ακόμα και από μια νέα top έκδοση από πλευράς ισχύος του τρικύλινδρου των 1.500 κυβικών της μάρκας. Τελικά πρυτάνευσε η λογική και έτσι η έκδοση βενζίνης του νέου Focus ST, που είναι διαθέσιμο και ως Wagon, κινείται από τον 2.3 Ecoboost. Το σύνολο δηλαδή που χρησιμοποιείται και στη Mustang και για την περίσταση αποδίδει 280 ίππους και 420 Nm.

Και λέμε έκδοση βενζίνης καθώς, ακριβώς όπως ο προκάτοχός του, είναι διαθέσιμο και με τον ισχυρότερο diesel που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε Focus. Το δίλιτρο Ecoblue των 2.000 κυβικών και των 190 ίππων. Ο οποίος συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.

Το κατά 90 ίππους πιο ισχυρό βενζινοκίνητο είναι διαθέσιμο και ως αυτόματο, με ένα νέο κιβώτιο 7 σχέσεων, ενώ στο προαιρετικό Performance Pack υπάρχει η δυνατότητα συγχρονισμού των στροφών του κινητήρα όπως στη Mustang όταν ο οδηγός επιλέγει χαμηλότερη σχέση, καθώς και launch control, για εύκολες και πολύ γρήγορες εκκινήσεις.

Παράλληλα και για πρώτη φορά σε προσθιοκίνητο Ford υπάρχει ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό για το 2.3 των 280 ίππων, ενώ το diesel διαθέτει τεχνολογία Torque Vectoring για το diesel. Ο εξοπλισμός μεταξύ άλλων περιλαμβάνει γρήγορο σύστημα δεύθυνσης EPAS με μόλις δύο στροφές από τέρμα σε τέρμα, αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης και για πρώτη φορά σε Focus ST τρία προφίλ οδήγησης -Slippery/ Wet, Normal, Sport- και ένα τέταρτο Track για τα μοντέλα με Performance Pack.

Τα Focus ST διακρίνονται από τις πιο απλές εκδόσεις του μοντέλου χάρη στη διαφορετική τους μάσκα, τις σπέσιαλ ζάντες και τη διαφορετική πίσω αεροτομή. Στο εσωτερικό, το Ford GT έχει εμπνεύσει τον πίνακα οργάνων, ενώ στην ειδικά διαμορφωμένη έγχρωμη οθόνη TFT των 4,2 ιντσών της Ford Performance απεικονίζονται ψηφιακοί δείκτες για την πίεση του turbo και του λαδιού καθώς και τη θερμοκρασία του τελευταίου.

Το σπορ χαρακτήρα ολοκληρώνουν το σπορ τιμόνι, τα καθίσματα της Recaro, η αλουμινένια λαβή για το επιλογέα ταχυτήτων με ανάγλυφο το λογότυπο ST που υπάρχει και στα μαρσπιέ, τα αλουμινένια πεντάλ, τα μεταλλικά διακοσμητικά στοιχεία, καθώς και οι μεταλλικές γκρι ραφές στα καθίσματα, Η παρουσία των πολλών συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού καθώς και του συστήματος Infotainment SYNC3 με την έγχρωμη οθόνη αφής των 8,0 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό είναι δεδομένη

Η διάθεση του νέου Ford Focus ST θα ξεκινήσει από το καλοκαίρι και ως Wagon.

 

Διαβάστε επίσης
Δες τον κόσμο μέσα από το φακό του CNN Greece. Ακολούθησέ μας στο Instagram!