ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η νέα Ferrari λέγεται F8 Tributo και μοιάζει με την ειδική 488 Pista

Η νέα Ferrari λέγεται F8 Tributo και μοιάζει με την ειδική 488 Pista

Μια καινούργια Ferrari είναι πάντα μια καινούργια Ferrari, ακόμα και αν δεν πρόκειται για ένα τελείως νέο μοντέλο αλλά ένα από τα λεγόμενα «ενδιάμεσα». Αυτά που καλύπτουν το χρόνο μέχρι να παρουσιαστεί κάτι πραγματικά καινούργιο. Μια γέφυρα προς μία νέα σχεδιαστική γλώσσα, όπως λέει για την περίσταση η ίδια η θρυλική ιταλική εταιρεία.

Έτσι λοιπόν η F8 Tributo είναι η διάδοχος της 488, θα κλέψει την παράσταση στο περίπτερο της Ferrari στην έκθεση της Γενεύης σε λίγες μέρες και αυτές είναι οι πρώτες φωτογραφίες της που δόθηκαν στη δημοσιότητα. Από τις οποίες προκύπτει πως μοιάζει αρκετά με την πιο σπέσιαλ 488, την Pista, ενώ το πίσω μέρος με το παρμπρίζ από Lexan που αποκαλύπτει τον κινητήρα παραπέμπει στην iconic F40.

Ακόμα ένα κοινό με την Pista είναι ο V8 των 3.900 κυβικών που και εδώ αποδίδει 720 ίππους και 770 Nm. Σε σχέση με την 488 GTB η ισχύς του έχει αυξηθεί κατά 50 ίππους, γεγονός που τον καθιστά τον πιο ισχυρό V8 στάνταρ μοντέλου της μάρκας. Οι επιδόσεις που εξασφαλίζει είναι φυσικά εξαιρετικές (0-100 χλμ./ ώρα σε 2,9 δεύτερα, 0-200 χλμ./ ώρα σε 7,8 δεύτερα και τελική 340 χλμ./ ώρα) και όπως λέει η Ferrari αισθητά καλύτερες από αυτές του μοντέλου που αντικαθιστά.

Όχι όμως και από αυτές της πιο hardcore 488 Pista και ο λόγος δεν είναι άλλος από τα 50 κιλά που ζυγίζει επιπλέον η F8 Tributo. Η οποία σε σχέση με την άμεση προκατοχό της είναι κατά 10% -ομολογουμένως μεγάλο ποσοστό- πιο αεροδυναμική. Το αεροδυναμικό πακέτο της προέρχεται από τα αγωνιστικά της μάρκας και διαθέτει αρκετά ενδιαφέροντα στοιχεία στη σχεδίαση. Στοιχεία όπως το S-Duct που είχε εμφανιστεί για πρώτη φορά στην Pista, χαρακτηρίζει την εμφάνιση του εμπρός μέρους και βελτιώνει κατά 15% την αρνητική άντωση συγκριτικά με την 488 GTB. Ταυτόχρονα υπάρχουν νέοι αυλοί για την ψύξη των φρένων, καθώς και καλύτερη εκμετάλλευσης της ροής του αέρα γύρω και κάτω από το αυτοκίνητο, με στόχο την καλύτερη ψύξη του κινητήρα αλλά και την αύξηση των αεροδυναμικών φορτίων. Ενδιαφέρον παρουσιάζει και μια καινούργια εκδοχή του Ferrari Dynamic Enhancer (FDE+), που ενεργοποιείται με την επιλογή της θέσης Race του Manettino στο τιμόνι.

Στο εσωτερικό, που ακολουθεί τη γενική λογική των τελευταίων μοντέλων της ιταλικής εταιρείας, τα πάντα είναι καινούργια. Ξεχωρίζουν το νέο πολύ- λειτουργικό τιμόνι, οι αεραγωγοί με τη νέα σχεδίαση καθώς και η οθόνη των 7,0 ιντσών του συστήματος infotainment.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ