Είναι γεγονός πως τα ιδιαίτερα μοντέλα, στα οποία συγκαταλέγονται τα κάμπριο και τα ρόουντστερ καθώς και τα κουπέ δεν γνωρίζουν πλέον ημέρες δόξας. Οι πωλήσεις τους μειώνονται συνεχώς, σα συνέπεια τόσο της επέλασης των SUV όσο και του συγκριτικά υψηλότερου κόστους τους. Σε συνδυασμό και με τις παραχωρήσεις που κάνει κανείς στην καθημερινή τους χρήση.

Ακόμα πιο δύσκολα είναι τα πράγματα για τα κουπέ, ροόυντστερ και σούπερ σπορ μοντέλα κατά τα άλλα μαζικών κατασκευαστών, ακόμα και αν είναι premium όπως η Audi. Ο λόγος εδώ για τα TT και R8 για τα οποία υπάρχει έντονη φημολογία πως μπορεί να μην συνεχίσουν στη γκάμα της εταιρείας.

Μάλιστα ο υπεύθυνος εξέλιξής της Hans-Joachim Rothenpieler παραδέχθηκε στην ετήσια συνάντηση της Audi, στην οποία παρουσιάζονται τα μελλοντικά πλάνα και κάποια καινούργια μοντέλα, πως αρκετά από τα κορυφαία στελέχη της μάρκας δεν είναι υπέρ μιας νέας γενιάς τους. Και πως αυτός και κάποιοι άλλοι στο Διοικητικό Συμβούλιο παλεύουν για τη διατήρησή τους.

Η λύση που προτείνει ο ίδιος τόσο για το TT όσο και για το R8 προκειμένου να διατηρηθούν στη ζωή και να μην καταλήξουν στο μουσείο της μάρκας, είναι μια «ηλεκτρική» τους εκδοχή. Από την άλλη ο επικεφαλής της μάρκας Bram Schot έχει δηλώσει ξεκάθαρα πως για να μπορέσουν και τα δύο σπορ μοντέλα να συνεχίσουν θα πρέπει να γίνουν κερδοφόρα. Κάτι που στην πράξη σημαίνει πως θα πρέπει να αυξηθούν οι πωλήσεις τους, κάτι κάθε άλλο παρά εύκολο με τα τρέχοντα δεδομένα.

Πάντως και το TT και το R8 ανανεώθηκαν πρόσφατα, κάτι που σημαίνει πως στην τρέχουσα μορφή τους θα παραμείνουν ενεργά ακόμα 2 με 3 χρόνια, οπότε υπάρχει ακόμα λίγος χρόνος για να ληφθούν οι τελικές αποφάσεις. Οι οποίες θα εξαρτηθούν και από την πορεία των σπορ ηλεκτρικών μοντέλων που θα παρουσιάσει η εταιρεία.

Διαβάστε επίσης
Δες τον κόσμο μέσα από το φακό του CNN Greece. Ακολούθησέ μας στο Instagram!