To πρωτότυπο ID. Roomzz δεν απέχει και πολύ από την κανονική παραγωγή, μιας και δύο περίπου χρόνια μετά την πρεμιέρα του στην έκθεση της Σαγκάης, το 2021 δηλαδή, θα είναι κανονικά διαθέσιμο. Αρχικά στην Κίνα, αφενός γιατί πρόκειται για τη μεγαλύτερη αγορά παγκοσμίως και για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και αφετέρου γιατί οι Κινέζοι έχουν αδυναμία και στα μεγάλα, πολυτελή SUV.

Και το ID. Roomzz είναι πραγματικά μεγάλο, μιας και οι διαστάσεις του -μήκος 4,91 μέτρα, πλάτος 1,89 και ύψος 1,76 μέτρα- είναι ανάλογες αυτών των Touareg. Ταυτόχρονα θα είναι και το κορυφαίο μοντέλο της γκάμας των ηλεκτρικών ID της VW.

Με την οικογενειακή γραμμή των οποίων, όπως έχει τουλάχιστον διαμορφωθεί μέχρι στιγμής ταυτίζεται απόλυτα, ενώ ως πρωτότυπο τουλάχιστον δεν έχει ούτε εξωτερικούς καθρέφτες μιας και έχουν αντικατασταθεί από κάμερες ούτε μεσαία κολώνα. Έτσι διευκολύνεται η είσοδος στο άνετο εσωτερικό του που έχει τρεις σειρές καθισμάτων και μεγάλες δυνατότητες διαμόρφωσης.

Και αυτό γιατί αν επιλεγεί η αυτόνομη κίνησή του τόσο το τιμόνι όσο και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με τα πεντάλ μαζεύονται και τα εμπρός καθίσματα περιστρέφονται κατά 25 μοίρες με αποτέλεσμα να δημιουργείται ένα χώρος που παραπέμπει σε lounge.

Για την κίνηση του ID. Roomzz υπάρχει σε κάθε άξονα από ένας ηλεκτροκινητήρας, οπότε είναι και τετρακίνητο. Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 306 ίππους και η μπαταρία είναι 82 kWh. Έτσι το 0-100 χλμ./ ώρα είναι υπόθεση 6,6 δευτερολέπτων, η τελική ταχύτητα είναι 180 χλμ./ ώρα και η αυτονομία κατά WLTP φτάνει τα 450 χιλιόμετρα. Όσο για τη φόρτιση της μπαταρίας γίνεται τόσο ενσύρματα όσο και ασύρματα (επαγωγικά) και σε φορτιστή 150 kW, ο οποίος είναι δεδομένο πως δεν θα βρίσκεται σε κάθε γωνία, διαρκεί μόλις 30 λεπτά για το 80% της συνολικής χωρητικότητας.

Διαβάστε επίσης
Δες τον κόσμο μέσα από το φακό του CNN Greece. Ακολούθησέ μας στο Instagram!