Στα μέρη μας είναι τόσο σπάνιες που πραγματικά εκπλήσσεται κανείς όταν τις βλέπει, ωστόσο στο εξωτερικό είναι σχεδόν τόσο επιτυχημένες, όσο και οι κλασικές σεντάν. Ο λόγος για την έκδοση Touring, τη στέισον δηλαδή, της σειρά 3 της BMW, που εδώ και 32 χρόνια και 6 συνολικά γενιές περιλαμβάνεται στη γκάμα της.

Η νέα σειρά 3 Touring είναι κατά 80 χιλιοστά μεγαλύτερη σε σχέση με την τετράθυρη -το συνολικό της μήκος είναι 4,71 μέτρα- ενώ μεγαλύτερο κατά 40 χιλιοστά είναι και το μεταξόνιο. Προκειμένου οι χώροι στο εσωτερικό, ειδικά για τις αποσκευές, να είναι πιο μεγάλοι.

Έτσι λοιπόν το πορτμπαγκάζ της Touring φτάνει μέχρι και τα 1,510 λίτρα, ενώ το πλάτος του εμφανίζεται μεγαλύτερο κατά 11,2 εκατοστά γεγονός που διευκολύνει ακόμα περισσότερο τη φόρτωση. Κάτι που ισχύει και για την πέμπτη πόρτα που πλέον  μπορεί να ανοίγει και ηλεκτρικά, ενώ όπως και στην προηγούμενη γενιά έτσι και σε αυτή το πίσω παρμπρίζ ανοίγει και ανεξάρτητα.

Οι βασικές αισθητικές διαφοροποιήσεις σε σχέση με τη σεντάν είναι λογικό να εντοπίζονται στο πίσω μέρος, και στην ωραία ενσωμάτωση του επιπλέον όγκου. Ενδιαφέρον είναι πως η ακαμψία του πλαισίου έχει αυξηθεί συνολικά 25% -συγκριτικά με την προηγούμενη Touring- και πως το βάρος, παρά την αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων, έχει μειωθεί κατά 10 κιλά.

Οι κινητήρες με τους οποίους θα διατίθεται από το φθινόπωρο η νέα BMW 3 Touring είναι οι γνωστοί και από την σεντάν 3άρα: τρία σύνολα βενζίνης και τρία diesel  πετρελαιοκινητήρες. Από κει και πέρα θα υπάρχουν και πακέτα M Sport.  

Διαβάστε επίσης
Δες τον κόσμο μέσα από το φακό του CNN Greece. Ακολούθησέ μας στο Instagram!