ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Tο νέο Renault Captur έχει μεγαλώσει και θα είναι και υβριδικό

Tο νέο Renault Captur έχει μεγαλώσει και θα είναι και υβριδικό

Η Renault προχώρησε σε ριζική ανανέωση της βάσης της γκάμα της, καθώς μετά την καινούρια γενιά του διαχρονικού best seller της Captur παρουσίασε και το διάδοχο του μικρού της SUV, του Captur. Το οποίο λογικά θα εξακολουθεί να έχει αρκετά κοινά με το Clio.

Όπως για παράδειγμα το πλαίσιο CMF-B στο οποίο βασίζεται, ενώ αισθητικά ακολουθεί και αυτό τη λογική της εξέλιξης του επιτυχημένου σχήματoς της πρώτης γενιάς. Η διαφορά εδώ έγκειται στην αύξηση των εξωτερικών του διαστάσεων, μιας και το μήκος του, αυξημένο κατά 11 εκατοστά, φτάνει πλέον το 4,23 μέτρα. Ταυτόχρονα μεγαλύτερο κατά 20 χιλιοστά είναι και το μεταξόνιό του -συνολικά 2.630(!) χιλιοστά, γεγονός που αναμένεται να έχει θετικό αντίκτυπο και στους χώρους στο εσωτερικό.

Σύμφωνα με τη Renault όσοι θα κάθονται στο πίσω κάθισμά του, το οποίο μετακινείται κατά το διαμήκη άξονα κατά 16 εκατοστά, θα έχουν ακόμα πιο πολύ «αέρα» (+17 χιλιοστά) για τα γόνατά τους, ενώ ενδεικτική είναι η χωρητικότητα των 536 λίτρων του πορτμπαγκάζ, που είναι μεγαλύτερη κατά 81 λίτρα σε σχέση με το υπάρχον Captur.

Η σχεδίαση του ταμπλό ακολουθεί αναμενόμενα αυτήν του Clio. Έτσι ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός με διαγώνιο από 7,0 έως 10,2 ίντσες, ενώ η α λα tablet οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό έχει στην κορυφαία της εκδοχή διαγώνιο 9,3 ιντσών και είναι η μεγαλύτερη που έχει τοποθετηθεί έως τώρα σε μοντέλο της Renault. Διαθέσιμα θα είναι φυσικά και όλα τα σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης (Advanced Driver Assistance Systems, Active Emergency Braking, Lane Departure Warning, Lane Keeping Assist, Active Rear Vehicle Detection, Highway & Traffic Jam Companion κ.α.).

Το νέο Captur θα είναι και το πρώτο plug-in υβριδικό της γαλλικής εταιρείας, καθώς θα προηγηθεί του αντίστοιχου Megane που θα ακολουθήσει του χρόνου. Το σύστημα πρόωσης του Captur E-Tech όπως θα λέγεται, αποτελείται από ένα νέο ατμοσφαιρικό σύνολο 1.600 κυβικών, δύο ηλεκτροκινητήρες και μια μπαταρία 9,8 kWh, η οποία εξασφαλίζει δυνατότητα καθαρά ηλεκτρικής κίνησης για έως και 45 χιλιόμετρα και με ταχύτητα έως 135 χλμ./ ώρα.

Από κει και πέρα η βάση για τα σύνολα βενζίνης θα είναι ο 1.0 TCe των 100 ίππων που θα είναι διαθέσιμος και σε έκδοση LPG (υγραέριο), ενώ θα ακολουθεί ο τετρακύλινδρο των 1,3 λίτρων με 130 και 155 ίππους. Η πιο ισχυρή έκδοσή του θα είναι αποκλειστικά αυτόματη, ενώ o diesel είναι ο 1.5 Blue dCi με 95 και 115 ίππους.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ