H παρουσία του εντυπωσιακού υπερ- αυτοκινήτου GT στη γκάμα της Ford έχει και αγωνιστικές προεκτάσεις. Έτσι στην πρώτη του παρουσία στις 24 Ώρες του Le Mans, πριν από 3 χρόνια, είχε κερδίσει την κλάση του, ενώ φέτος που ολοκληρώνεται η αγωνιστική του καριέρα τερμάτισε στις θέσεις από την 4 έως και την 6.

Αυτό το αγωνιστικό λοιπόν που αποσύρεται από την ενεργό δράση αποτέλεσε τη βάση για μια ειδική έκδοση του GT, την MkII, η οποία θα κατασκευαστεί μόλις 45 φορές και θα έχει τιμή εκκίνησης 1.06 εκατομμύρια ευρώ. Διπλάσια δηλαδή αυτής του στάνταρ μοντέλου, ενώ άλλη μια ειδοποιός διαφορά της ΜkII, που έχει εξελιχθεί από κοινού με τον αγωνιστικό συνεργάτη της Ford th Multimatic, είναι ότι δεν μπορεί να κυκλοφορήσει σε δημόσιους δρόμους παρά μόνο σε πίστες.

Παράλληλα, δεν μπορεί να μετέχει και σε κανενός είδους πρωτάθλημα μιας και δεν ακολουθεί καμία προδιαγραφή.

Στα χαρακτηριστικά του Ford GT MkII περιλαμβάνονται τα μεγάλα αεροδυναμικά βοηθήματα και κυρίως η σταθερή πίσω αεροτομή, καθώς και η εισαγωγή αέρα στην οροφή, η οποία εξασφαλίζει την καλύτερη ψύξη των πάντων. Το αποτέλεσμα είναι η κάθετη αεροδυναμική δύναμη να έχει αυξηθεί έως και κατά 400% σε σχέση με την έκδοση δρόμου, ενώ συγκριτικά με την τελευταία το βάρος είναι μικρότερο κατά 90 κιλά. Και αυτό παρά τις ενισχύσεις του πλαισίου για χάρη της μεγαλύτερη ακαμψίας.

Κινητήρας είναι και ενώ ο V6 bi-turbo της Ford, o οποίος όμως έχει ανέβει από τους στάνταρ 656 ίππους στους 700. Ταυτόχρονα αλλαγές έχουν γίνει και στην ανάρτηση με ρυθμιζόμενα σε πέντε θέσεις αμορτισέρ DSSV. Όσο για τα φρένα είναι με ανθρακονήματα και κεραμικά υλικά.

Διαβάστε επίσης