Τέτοιου είδους προτάσεις μετατροπής ενός πολυτελούς SUV σε ημιφορτηγό προέρχονται κυρίως από «μάγους» του photoshop, που μπορούν να κάνουν σχεδόν τα πάντα.

Στην προκειμένη περίπτωση της X7 όμως δεν είναι απλά μια άσκηση θάρρους σε μια οθόνη αλλά ένα πραγματικό, μοναδικό αυτοκίνητο κατασκευασμένο από την ίδια τη γερμανική εταιρεία. Ακριβέστερα από μια ομάδα εκπαιδευόμενών της, η οποία μάλιστα παρουσίασε τη δημιουργία της πριν λίγες μέρες στις φετινές «Μέρες Μοτοσυκλέτας» της (Motorrad Days). Με φορτωμένη μια BMW F850 GS στην καρότσα της.

Φυσικά δεν πρόκειται για μια καρότσα η οποία προορίζεται για επαγγελματικού τύπου μεταφορές, αλλά για μια επενδυμένη με ξύλο, προσεγμένη στην κάθε της λεπτομέρεια και με πολυτελή διάσταση ανάλογη με αυτή που έτσι κι αλλιώς χαρακτηρίζει την X7.

Το μήκος της κυμαίνεται από τα 1,40 έως τα 2,0 μέτρα ανάλογα με το αν η πόρτα της είναι κλειστή ή ανοιχτή, ενώ προκειμένου να προκύψει καταργήθηκε η τρίτη σειρά καθισμάτων του μεγάλου SUV. Λόγω της κατάργησης αυτής αλλά και της χρήσης συνθετικών υλικών στην οροφή, στις πίσω πόρτες αλλά και την ίδια την καρότσα το βάρος είναι εδώ μικρότερο κατά 200 κιλά σε σχέση με το μοντέλο παραγωγής.

Όπως προαναφέραμε η BMW X7 με καρότσα,  παρά την αύξηση της δημοτικότητας των ημι- φορτηγών, ως οχήματα ελευθέρου χρόνου, θα μείνει μια και μοναδική χωρίς προοπτική να περάσει στην κανονική παραγωγή. Ακόμα και έτσι όμως το όλο εγχείρημα που ολοκληρώθηκε μέσα σε 10 μήνες κρίνεται επιτυχημένο.

Διαβάστε επίσης